Wellicht hebben jullie hem al mogen ontvangen of moeten jullie hem nog ontvangen,
De brief van het VUMC voor de Voorlichtingsbijeenkomst op 25 Juni (leuk, de dag voor mijn verjaardag..)
Op deze avond wordt al het algemene van de behandeling behandeld.
Gesprekken en de diagnostiek van de psycholoog, De hormoonbehandeling en een gezonde levensstijl.
Ook wordt er in het kort verteld over de chirurgische ingrepen, hiervoor komt nog een aparte voorlichtingsavond.
Allemaal natuurlijk best interessant (en voor velen wellicht niet de eerste keer)
Je kunt je aanmelden via de aanmeldingsbrief of via de mail, en een paar mensen (Familie, vrienden, begeleiders etc) die het interessant vinden meenemen.
De tijden staan niet in de brief vermeld, en velen zullen gaan bellen. Bij deze zal ik jullie die moeite besparen (als ze allemaal de telefoon moeten op gaan nemen wordt de wachttijd nog langer... Grapje hoor
Het ontvangst is om 17.30 en het hele festijn begint om 18.00
De vragen en afsluiting zullen om 20.30 zijn en rond 21.00 zijn jullie weer verlost van al het gedoe
Ook is er deze avond een pauze.
mijn vraag:
Wie gaat er, wie heeft de brief (niet) gehad en nemen jullie mensen mee?
Mijn antwoord:
Ik ga!, Uiteraard heb ik de brief gehad en ik neem 1 extra persoon mee (m'n moedertje lief)
BRONNEN:
-VUMC te Amsterdam