Dus deze vraag kan ik beter achterwegen laten?
"Hoe staat u zelf tegenover de verandering in de maatschappij en de toch alsmaar aanpassende samenleving ten opzichte van de samenwerking tussen zorg verleners in diverse instellingen, als u dat zou vergelijken met een korte 10 jaar geleden.. denkt u dan dat er een kans bestaat dat de verschillende mensen in deze samenleving nog zouden kunnen overleven met behulp van het zorgaanbod dat u bied, en als dat niet mogelijk zou zijn hoe denkt u dit dan aan te kunnen passen, of denkt u eerder dat dat geen oplossing bied in komende 5 jaar, dan zou ik er namelijk vanuit gaan dat het verstandig is om op deze diversiteit in te kunnen spelen en zo de behandeling enigszins aan te kunnen passen aan de mogelijkheid tot groei in de nabije toekomst ten opzichte van de evaluerende samenleving van de steeds meer groeiende bevolking, merkt u daar al verschil in? Of denkt u dat het sowieso verstandiger is om toch in te spelen op de wensen die het beleid toch stelt aan de verschuivende samenleving in dit land? Dan zou namelijk het voorstel in de politiek zijn om dit toch aan te passen van de alsmaar komende en groeiende bevolking in de benelux, zoals ook omschreven staat in het 2e wetboek artikel 4 lid 3 sub 6 paragraaf 8. Kunt u zich hier in vinden?"
Haha, ik maak maar een grapje hoor