t-shirts/truitjes en behaarde armen?
-
Chieftac
t-shirts/truitjes en behaarde armen?
Er zal hier vast nog wel meer over gepost zijn op het forum maar ik vind het gewoon jammer dat veel vrouwenkleding zo klein wordt gemaakt (zodat ik het dus niet pas). En ja, ik voel me nog steeds niet echt op me gemak en nog wel wat nerveus als ik op de dames afdeling van kledingwinkels aan het rondneuzen ben. Maar met de komende zomer ben ik eigenlijk op zoek naar wat grotere dames t-shirts en truitjes met lange mouwen, want daarmee kan ik die behaarde armen nog camoufleren. Ja ik heb het ook al eens geschoren, maar om je hele arm te doen is toch wel een karwij elke keer. Ik zou natuurlijk wel gewoon lekker luchtige korte mouwen vrouwenkleding willen dragen, maar ik ben dan bang dat het niet genoeg verhuld dat wat ik in werkelijkheid ben. Maar ik kan dus die grotere kleding niet vinden (ook al heb ik er niet heel goed naar gezocht). Bij de hema, v&d, scapino en c&a hebben ze allemaal wel van die simpele blanko langmouwige truitjes (in 1 kleur), maar ik zou graag wat modieuzer (en niet te warm voor de zomer) willen maar dan nog wel verhullend genoeg. Als iemand hier nog tips voor heeft dan hoor ik dat graag.
"Je mag zijn zoals je bent."
-
Fay
Re: t-shirts/truitjes en behaarde armen?
uehm, toch afscheren, ipv bedekken, voelt het prettiger/vrouwelijker als je geen behaarde armen hebt?
Vicky - just wondering....
-
Dora
Wat voor confectiemaat heb je dan?
Want zelfs bij H&M verkopen ze op de BigI(s)B(eautiful) oftewel BIB afdeling tm confectiemaat 54.
Lijkt me nogal sterk dat zulke maten je zelfs niet zouden passen?
Want zelfs bij H&M verkopen ze op de BigI(s)B(eautiful) oftewel BIB afdeling tm confectiemaat 54.
-
Chieftac
Die stoppels op me armen voelen naderhand niet echt lekker aan, maar het voelt wel prettiger om voor een aantal dagen een "gladdere?" huid te hebben. Misschien moet ik ook nog maar eens dat Dove body lotion spul gebruiken. Ik had dat lang geleden al eens geprobeerd (toen ik nog helemaal niet met crossdressing bezig was), maar ik kan me nog herinneren dat de huid daardoor ook wel gladder en zachter aanvoelde.Vicky schreef:uehm, toch afscheren, ipv bedekken, voelt het prettiger/vrouwelijker als je geen behaarde armen hebt?
-
Chieftac
Bij de H&M ben ik nog niet langs geweest. Ik ga van de week maar eens kijken wat ze daar allemaal hebben.Dora schreef:Wat voor confectiemaat heb je dan?
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Voor veel mensen is het in het begin behoorlijk pijnlijk, Chieftac, maar (elektrisch) epileren heeft veel voordelen. Dat stoppeleffect heb je dan bijvoorbeeld niet meer. Een ander voordeel is dat in de loop van de tijd heel veel haartjes er de brui aan geven. Bij mij groeit er alleen nog wat dons op armen en benen.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Freetouch
Ik heb de brauwn epilady.. fijn onder de douche en met dove creme valt die pijn heel erg mee.
Dan ben ik zeker voor een maand van de haartjes verlost waarna ze langzaam als donshaartjes terug komen...
Alleen je onderbuik en tussen je benen epileren is soms best wel pijnlijk...
Dan ben ik zeker voor een maand van de haartjes verlost waarna ze langzaam als donshaartjes terug komen...
Alleen je onderbuik en tussen je benen epileren is soms best wel pijnlijk...
“good enough”
-
Venka
Voor een groterde maat kun je ook eens kijken bij Ulla Popken die gaan tot maat 60. Als jij kleding kijkt kijk je dan naar kleding die alleen perfecte meisjes kan aantrekken. Er zijn vrouwen zat die met maat 48 moeten doen en ook zij vinden kleding. Vergis je niet in je bouw want ben je geboren als man dan is je boven kant vaak net iets breder als bij een geboren vrouw
-
Paul
Had ook altijd het probleem met dameskleding, dat de mouwen altijd te kort zijn (ik stam nog af van de aap, dat is duidelijk)
C & A heeft nog wel eens leuke dingen die voor de wat grotere maat geschikt zijn.
C & A heeft nog wel eens leuke dingen die voor de wat grotere maat geschikt zijn.
-
Miazara
Ik koop best wel veel kleding bij C&A, iets duurder maar ook zeker een leuke winkel is Miss Etam, Primark ontwijk ik simpelweg omdat ik nooit wat van die maten snap, en ze lijken kleiner dan aangegeven, om nog maar te zwijgen over de drukte, ben verder niet zo heel erg fan van die winkel. H&M is ook niet slecht.
Qua armen.. ik die niet moeilijk en scheer het gewoon. ongeveer 1 keer per week, soms iets langer, die stoppels zie je nauwelijks. En je moet het gewoon bijhouden dan valt het nog best mee en gaat het vrij snel.
Qua armen.. ik die niet moeilijk en scheer het gewoon. ongeveer 1 keer per week, soms iets langer, die stoppels zie je nauwelijks. En je moet het gewoon bijhouden dan valt het nog best mee en gaat het vrij snel.
Code Sorceress