Super Diva Louisa krijgt een make under

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Dora »

Zoooooooo grappig is ze! Bloedordinair en carefree :-)

http://www.rtl.nl/xl/#/u/b05fab2a-a3cb- ... 42cfbb05e/" target="_blank
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Venka »

Nou wat leuk,moeten we blij mee zijn.Nog zo,n stom figuur op t.v. die mee helpt mee werken aan die stomme vooroordelen.Ik ga er ook niet dieper op in,dat heb ik al op mijn blog gedaan. http://aafkeblog.wordpress.com/2013/06/ ... en-gevoed/" target="_blank
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Holden »

Ik vind dat de NL versie dit toch wel beter heeft gedaan dan de originele versie. Daar was een paar dagen geleden op TLC een transgender vrouw die ze dan juist weer mannelijk maakte. Vond het heel pijnlijk om te zien dus had toen ook de TV uitgezet. Louisa is mss wel wat over-the-top maar dat zijn alle vrouwen in dat programma - die zoeken ze namelijk. Wat ik fijn vind is dat ze er geen verschil van maken of het een cis-vrouw of T-vrouw is - ze zijn gewoon allemaal vrouw :).
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Raisa »

******************************************************************

Ze moet vooral doen en laten wat ze wilt, voor ieder persoon is een plek op deze wereld. Maar dat wil niet zeggen dat ik het leuk vind en ik distancieer me er volledig van.

<mod mode on>
Aangepast door Eva
<mod mode off>
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Barbarella »

Nou ik weet weer waarom ik geen televisie heb.
heb ooit een stukje van de engelse versie gezien met een waanzinnig mooie cyber goth, die werd helemaal afgezeken maar bleef lekker wie ze was. En dat is dus terecht.

Het idee van het programma is dat je mensen af mag zeiken.
Waardeloze zentijdvulling om ingeblikte fabrieksramsj te verkopen met als achtergrond; het gelijk van de grijze muis en tot gevolg hebbend; de bonsai mens.

Levendula
Na mij de zondvloed!
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Venka »

Holden schreef:Ik vind dat de NL versie dit toch wel beter heeft gedaan dan de originele versie. Wat ik fijn vind is dat ze er geen verschil van maken of het een cis-vrouw of T-vrouw is - ze zijn gewoon allemaal vrouw :).
dat is ook zo hoor,vorige week kwam er een dragqueen die ze een make-under hebben gegeven maar zij bleef wel vrouwelijk ondanks dat hij echt ook een hij is want dit werd namelijk aan hem gevraagd.
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Dora »

Aafke schreef:. die mee helpt mee werken aan die stomme vooroordelen.

Nou, nee, ze helpt zelfs een vooroordeel de wereld uit; ze heeft een vriendin als partner en ze is allesbehalve mannelijk in haar doen en laten, zoals de meeste lesbische transen.

In die zin vind ik haar heel erg bijzonder en daarbij is ze grappig ordi, no hang ups, vrolijk enz. Haar uiterlijk is mijn smaak niet, maar dat geeft niet.
Ze is als persoon erg grappig en leuk.

Een hele verademing to al die ex hetero/lesbische transen die zo kunnen drammen over hun '100% vrouw zijn'.
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Dora »

Raisa schreef:Sjorre sjorre sjorre aan mijn lul, 5 minuten later kwam dat spul...

Ze moet vooral doen en laten wat ze wilt, voor ieder persoon is een plek op deze wereld. Maar dat wil niet zeggen dat ik het leuk vind en ik distancieer me er volledig van.
Psies, dat is haar goed recht, jouw goed recht en mijn goed recht is dat ik me distancieer van ex hetero/lesbische transen met een mannelijke persoonlijkheid in een stoer en mannelijk beroep (geweest) alsmede bio vader van zelfverwekte kinderen.

Daar heb ik dan weer helemaal niks mee omdat ik ze totaal niet begrijp.....iets van vrouwelijkheid is afwezig en de mannelijkheid (nog steeds prominent) op de voorgrond.

Vaak, heel vaak, als ik hun verhalen lees....krijg ik de indruk dat ze een neovagina als een soort 'must have 'accesoire' zien omdat hun TS gevoel en vrouwelijkheid blijkbaar alleen daarin zit.
Laatst gewijzigd door Dora op 18 jun 2013, 12:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Raisa »

Afbeelding
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Venka »

Altijd weer die stomme discussies over hetzelfde, zal het maar weer melden bij een mod vor het uit de hand Gaat lopen