Nieuwe chat! Zie dit topic.

Super Diva Louisa krijgt een make under

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Dora »

Aafke schreef:Altijd weer die stomme discussies over hetzelfde, zal het maar weer melden bij een mod vor het uit de hand Gaat lopen
Ja, je eerste postje over Louisa is ronduit veroordelend!
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Venka »

Dora schreef:
Aafke schreef:Altijd weer die stomme discussies over hetzelfde, zal het maar weer melden bij een mod vor het uit de hand Gaat lopen
Ja, je eerste postje over Louisa is ronduit veroordelend!
daar vraagt dat mens toch zelf om,ik begrijp niet dat jij bij dat soort figuren denkt wauw wat een vrouw.Als jij je zo presenteert aan de buitenwereld dan ben je toch niet goed bij je hoofd. Verder laat ik het hier bij want met jou soort mensen( oje weer veroordelend) kom je toch steeds in een stomme discussie die maar om 1 ding gaat.Jij bent niet hier zoals anderen om ervaringen te delen,hulp te zoeken of erkenning te vinden in lotgenoten.Voor mij is deze discussie ten einde.
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Dora »

Aafke schreef:
Dora schreef:
Aafke schreef:Altijd weer die stomme discussies over hetzelfde, zal het maar weer melden bij een mod vor het uit de hand Gaat lopen
Ja, je eerste postje over Louisa is ronduit veroordelend!
daar vraagt dat mens toch zelf om,ik begrijp niet dat jij bij dat soort figuren denkt wauw wat een vrouw.Als jij je zo presenteert aan de buitenwereld dan ben je toch niet goed bij je hoofd.
Nou, ik zie en hoor 100x liever een Louisa of een Kelly dan deze MTF in onderstaande link, waar de gemiddelde TV kijker ongetwijfeld zijn/haar gedachten en opvattingen over had, laten we even wel wezen.
En laat deze MTF nou redelijk 'representatief' zijn voor de gemiddelde NL mtf.

'Vooroordelen', blahblahblah, alsof alle (ex hetero) transen zo toonbaar en vrouwelijk zijn.
Maar..... "daar vraagt dat mens toch zelf om. Als jij je zo presenteert aan de buitenwereld dan ben je toch niet goed bij je hoofd"

Ja, een veel te dikke nylonpruik veel te ver voorovergetrokken, een paar grote, pronte siliconenprammen waarvan de onbedekte tepels dwars door de polo heen priemen, gecompleteerd door een mannelijke motoriek en een basstem.

How tasteful, how very femine! :o
Zij heeft een make under nodig....in de zin van een minder volle/dikke nylonpruik/theemuts, die wat verder naar achter op haar hoofd gedragen wordt.
Een 'her'operatie om de veel te grote en te ronde, veel te hoog geplaatste tetten wat natuurlijker te laten 'vallen', want geen enkele vrouw van haar leeftijd heeft zulke rechtvooruitstaande borsten.

Verder heeft ze uitleg nodig dat bio vrouwen een BH niet alleen dragen ter ondersteuning maar ook om de tepels te bedekken, die anders dwars door de kleding heen gaan steken, wat als indecent wordt gezien.
Een cursus 'hoe beweeg en spreek ik als een vrouw' zou ook niet overbodig zijn om haar geloofwaardiger over te laten komen.

See for yourself.

http://hellogoodbye.ncrv.nl/uitzendingg ... -2-oktober" target="_blank
Laatst gewijzigd door Dora op 18 jun 2013, 14:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Freetouch »

Ik proef een heel erg duidelijk verschil... maar ik moet me helaas bij aafke en Raisa scharen..
Dit soort transen zorgen er voor dat mijn familie zo een verkeerd beeld hebben over transsexualiteit... alsof we allemaal dragqueen willen zijn.

Overigens keur ik niet af wat ze is en hoe ze zich voordoet.... Het is meer de TV stations die het graag belachelijk maken en juist deze groep eruit lichten om een eenzijdig beeld te creeren over transen....
“good enough”
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Dora »

thegirlinme schreef:Ik proef een heel erg duidelijk verschil... maar ik moet me helaas bij aafke en Raisa scharen..
Dit soort transen zorgen er voor dat mijn familie zo een verkeerd beeld hebben over transsexualiteit... alsof we allemaal dragqueen willen zijn.

Overigens keur ik niet af wat ze is en hoe ze zich voordoet.... Het is meer de TV stations die het graag belachelijk maken en juist deze groep eruit lichten om een eenzijdig beeld te creeren over transen....
Transen als Louisa en Kelly zijn zeldzaam. Mannelijke ex hetero transen allesbehalve.

Als iemand mij op 1 hoop zou gooien met Louisa of Kelly dan zou ik eerder aan zijn/haar verstandelijke vermogens twijfelen dan dat ik me beledigd zou voelen, laat staan mezelf uit gaan leggen.

Ik denk dat gemiddelde NL'er inmiddels wel weet dat niet alle homo's zoals Goor en Geer zijn....en dat die wel in de gaten hebben dat dat ook voor MTF geldt.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Raisa »

Tragisch wanneer iemand haar lijf en stem niet mee heeft in een transitie. Maar wat is je commentaar nu precies, dat ze niet aan breien doet?
Overigens vind ik haar een stuk degelijker gekleed gaan dan Lowieke, maar alas, meningen zijn er om te verschillen.

Kijk, weet je wat het nu is? Ik veroordeel Lowieke helemaal niet op het feit of ze nu MtF is of niet. Dat vind ik volslagen onbelangrijk, ik kan het gewoon slecht vinden met dat soort types: we zijn heel verschillende personen en daarom niet compatibel.
Wat ik me nu afvraag is waarom je juist wel zo let op transseksualeit in wat wel op een kruistocht voor een ingebeelde standaard van vrouwelijkheid begint te lijken. Of beklaag je je ook tegen (cis)vrouwelijke piloten, lassers en vrachtwagenchauffeurs dat ze te mannelijk zijn?
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Super Diva Louisa krijgt een make under

Bericht door Eva »

<mod mode on>
Draadje gesloten.
Eva

<mod mode off>
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)