Embrace Pink

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
tijgertjetzum

Embrace Pink

Bericht door tijgertjetzum »

Check link voor info:

http://embracepink.nl/summercamp

Erg leuk kamp waar ik nu 1 x als deelnemer en 1 x als begeleider bij heb mogen zijn.
Naast intensieve gesprekken met anderen, leer je ook veel over jezelf, doe je leuke contacten op met "mede transgenders" en heb je gewoon een super weekend! :hbeat:
KarenTS

Re: Embrace Pink

Bericht door KarenTS »

denk je dat het ook iets is voor een 39 jarige? Zou misschien wel geinteresseerd zijn om begeleider te zijn
Raisa

Bericht door Raisa »

Niet echt iets voor mij om met allemaal veel jongeren mensen in een kamp te zitten, dat is nog iets te confronterend voor me.
Aris

Bericht door Aris »

ben flink stuk ouder, lijk me op zich wel leuk, en kan verder goed met jongeren opschieten, denk dat meeste van mijn vrienden en kennissen binnen die leeftijdsgroep zitten :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
selena
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door selena »

Ik was er denk ik er heen gegaan als ik er niet had hoeven te slapen (en dan maar één dag). Gemengd slapen altijd een issue als transgender en no way dat ik bij mannen slaap (ik heb ook nog eens een verleden met mannen...) maar na lang heen en weer te mailen heb ik geen vertrouwen gekregen dat ze me daarin een garantie kunnen geven nu ik nog in transitie ben. Ik vind het in elk geval wel leuk om te horen dat je zelf een goede ervaring hebt!