Leuke T dingen....

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Aster

Re: Leuke T dingen....

Bericht door Aster »

Mensen in de maling nemen schaar ik onder leuke T dingen.

Poosje geleden op kantoor rommel ik in mijn tas in het bijzijn van div collega's en roep:

OMG!

Collega's: wat is er??

Ik, al rommelend door mijn tas: wat erg! wat vreselijk!

Collega's: wat?? wat??

Ik, nog steeds rommelend in mijn tas: dit is het ergste wat een vrouw kan overkomen...

Collega:s: wat dan???

Ik: ik ben mijn lipstick vergeten. (en dat was dus écht zo)

Verbaasde stilte gevolgd door bulderend gelach...
Martijn

Bericht door Martijn »

Ik was vandaag in Amsterdam in Waterstones bookstore. Had een reservering staan op mijn meisjesnaam.
Toen ik vroeg of een magazine elke maand voor me opzij kon worden opgelegd noteerde hij mijn naam en telefoonnummer. Bleek hij Marten te hebben genoteerd. Toch maar even aangegeven dat het Martijn moest zijn.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
MrLouis

Bericht door MrLouis »

Ik was een tijdje terug in de h&m met mijn vriendin en zij wilde iets passen van de vrouwenafdeling, dus uit gewoonte loop ik achter haar aan in het hokje. En toen werd mij vriendelijk verzocht om uit het hokje te stappen want mannen en vrouwen mochten niet samen in een hokje. Nou dat deed ik dan ook met een brede glimlach! Haha.
Always Strive And Prosper
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik zat vandaag in een grote internationale meeting met op dat moment uitsluitend mannen in de zaal. De presentator opende met goede middag dames en heren, waarschijnlijk uit gewoonte en het was me niet eens opgevallen en ik denk dat het leeuwendeel het ook niet opgemerkt heeft, maar mijn buurman stoot me aan en zegt: speciaal voor jou :-)
Irene
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Dat moet erg goed gevoeld hebben Irene!

Leuk
Na mij de zondvloed!
Fay

Bericht door Fay »

Shoppen bij hennes, met ze 2 pashokje in, vriendin op en neer lopen kleren halen juiste maten zoeken, passen, afrekenen, kassajufrouw, dat is dan 55 euro mevrouw...... of...meneer, het is mij niet altijd even duidelijk

Geef niet,het is mij ook niet altijd even duidelijk mevrouw :)

Maar, je kan mooie vrouwenkleren kopen,moeten ook bh's bij, ok, op naar hunkemuller *slik*

Eenmaal binnen begreep men al snel dat het niet voor mijn vriendin was maar voor mij,2 lieve jonge verkoopsters, leeftijd 18 schat ik zo, hebben anderhalf uur lang op en neer gelopen en geholpen totdat ik de juste bh's heb gevonden na er zon 40 gepast te hebben

Veel plezier met de aankopen! dankjulliewel!

Krijg je wel energie van dit soort ervaringen, met in het begin knikkende knietjes, maar al snel voelde het heel normaal

trots op mezelf, meer meer :)

Vicky
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Hoi Vicky

wat zal dat als een overwinning hebben gevoeld....

hier... http://www.onlineshoppen.nl" target="_blank :oops:
“good enough”
Fay

Bericht door Fay »

indeed:)

Online shoppen , kan, niks mis mee,maar, ik wil het toch gaan passen, dan weet ik meteen hoe het staat, bevalt en neem ik er meteen een paar van mee, de tijden van van het rek gritsen snel afrekenen en teleurgesteld thuiskomen zijn voorbij, shoppen is ook rle, het hoort erbij en ik heb niets om me voor te schamen, groot verschil met voorheen,ik zie mijzelf in mijn hoofd als vrouw en beschouw het dan ook als doodnormaal, en dat maakt eea toch een stuk relaxter en je merkt dat als je zelf relaxed bent, anderen ook relaxed op je reageren, en ook dat was echt wel eens anders

Vicky
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Oh ik ben dol op shoppen, maar om zonder vriendinnen / partner te doen voor jezelf is nog steeds :oops:
“good enough”
Fay

Bericht door Fay »

Hier ook:) met een vriendin heb je steun en meteen een soort afleidingsmanouvre, alleen wordt het een stuk lastiger, magoed, alle begin is moeilijk en waarom geen steun vragen en krijgen en zo ervaring op doen en merken dat het allemaal best meevalt:)

Mij vergeten ze iig niet snel bij de hunkemuller en dan wordt een 2de keer al makkelijker:)

Vicky