Jongerenkamp Lunteren

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
TanteJuut

Jongerenkamp Lunteren

Bericht door TanteJuut »

Voor Transgenders van 14 t/m 28 jaar is er maandag 22 juli 2013 t/m vrijdag 26 juli 2013 het Jongerenkamp Lunteren 2013. Het is bedoeld om contacten te leggen of gewoon om een gezellige week te hebben met gelijkgestemden. Er zijn workshops en leuke activiteiten. Kijk gerust op de website voor meer informatie. Er is plaats voor 30 mensen en we zitten nu op 20, dus er is nog plek. Tot 22 Juli :)

Voor meer info: http://genderjongeren.nl/" target="_blank. Naast de website kun je vragen stellen via: [email protected]
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Figó

Re: Jongerenkamp Lunteren

Bericht door Figó »

Ik zou dat heeeeeeeeeel graag willen! Het is alleen een beetje moeilijk voor me om dat nu te betalen want ik ga verhuizen. Denk je dat als ik me bijv over 2 weken pas inschrijf er nog plek is?
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
TanteJuut

Bericht door TanteJuut »

Tuurlijk. Er is altijd wat te regelen. Plek is er wel. Ik denk niet dat we in 2 weken tijd opeens 10 extra inschrijvingen krijgen. En als we op 35 inschrijvingen uitkomen is er altijd nog wel plek in de herberg. We zien je inschrijving graag verschijnen!
Figó

Bericht door Figó »

Oke tof! Ik zal kijken of ik nog wat geld bij elkaar kan sprokkelen. Niets is zeker, maar het lijkt me echt gaaf om mee te kunnen dus ik ga mijn best doen :D
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
mick1984

Bericht door mick1984 »

val der ent buiten ben al 29.
TanteJuut

Bericht door TanteJuut »

Knijpen we een oogje dicht Mick1984. Zolang de bejaarden maar thuis blijven of in de begeleiding zitten ;)
Freetouch

Bericht door Freetouch »

:cry:
“good enough”
Jake

Bericht door Jake »

Hm... vorige keer op kamp was voor mij geen succes (grote ramp is een betere omschrijving). Ik ben niet zo van 't uitbundige dansen, springen, zingen en zuipen... en het laatste kamp waar ik heen ben geweest draaide enkel daarom.

Ik denk er nog overna of ik meega.. :P
TanteJuut

Bericht door TanteJuut »

Dit kamp is uniek omdat er ook workshops zijn gepland waarin wat meer tijd is om in gesprek te gaan met elkaar en het kamp is onstaan vanuit de community zelf. De kampleiding (ikzelf o.a.) zal erop toezien dat het geen zuipfeest wordt. Variatie is het belangrijkst. Vaak hangt het ook een beetje af van de deelnemers zelf. Sommigen zijn helemaal ontremd als ze op een vakantiekamp meegaan en anderen zijn juist erg rustig. Als kampleiding zal ik proberen iedereen erbij te betrekken en we denken dat met een groep van 30 jongeren en 5 begeleiders er voldoende aandacht is voor iedereen. Hoop dat jullie allemaal meegaan. Lijkt me leuk om de mensen van het forum in het echt te ontmoeten!
Freetouch

Bericht door Freetouch »

nope.. val buiten de doelgroep,,, :oops:
“good enough”