Ondertussen hebben de meeste bekenden mij wel als Meisje gezien. Als ik naar die vriend ga of naar hobby-gerelateerde activiteiten ga
(en veel naar de McDonalds
), dan ben ik gewoon Meisje. Die vriend en de meeste anderen noemen mij ook Meisje, ze lijken er weinig moeite mee te hebben

Ook de technische mannen bij een museumstichting hadden er geen moeite mee toen ik daar als meisje tussen de bussen rondliep en aan tekstbakken zat
Mijn moeder blijft me wel "J" noemen. Meestal vind ik het niet zo erg, maar laatst kreeg ik bezoek van een jongeman. Ik kende hem niet eerder en ik had mij als Meisje voorgesteld. En dan kwam mijn moeder op een gegeven moment limonade aanbieden en vroeg ze: "
J, wil je ook wat"

Oh ja, en toen ik mijn verzameling tekstbakken liet zien, verscheen er op eentje per ongeluk "J's Feestrit"

Komende week die dingen maar eens herprogrammeren
Soms ga ik zelf ook nog de fout in met mijn naam. Vorige week had ik mij per ongeluk 2x als J voorgesteld terwijl ik als meisje stond bij resp. een busbedrijf en een sloperij en er naar mijn naam/mailadres werd gevraagd
Ik ben ook al eens gaan winkelen met m'n moeder, in m'n eentje kleding gaan kopen vind ik namelijk nog best lastig

Ik had weinig van "aanstaar-gedrag" gemerkt en kreeg ook geen opmerkingen. Alleen moeder zei dat ze zag dat veel mensen naar mij staarden en dat ze het vervelend vond. Ikzelf had het echter niet gemerkt, ook geen last van gehad. De enkele keren dat ik erop probeerde te letten zag ik op een uitzondering na, geen opvallende blikken