Visagie workshop
-
jacqueline
Re: Visagie workshop
zijn er mensen die in de buurt van amersfoort wonen en die naar de workshop gaan? Dan kunnen we wellicht samen met een auto gaan en de kosten daarvan delen
-
anne-nienke
Afgelopen donderdag de workshop gehad...! Ik vond het erg leuk. Ik was wel wat gespannen. Meestal word ik dan een beetje stil en verlegen....
. Gister ging ik met een kleine glimlach naar huis en vanochtend werd ik wakker met een kleine glimlach....
-
Aris
Workshop visagie was zeker leuk en leerzaam vond ik, ik heb begrepen dat de anderen het ook zo hebben ervaren 
Mijn Make up is zeker niet voor iedereen geschikt, maar ja ik ben nu eenmaal wat extraverter, ik zou hier gewoon mee gaan winkelen, past prima bij mijn kleding stijl, zou ik iets onopvallends doen dan klopt het plaatje niet
Ik ga het nog een keer organiseren, dus wi interesse heeft laat het maar weten.
Voor me zelf ga ik nog paar andere workshops volgen, zeker voor de Fantasy evenementen waar ik vaak heen ga en dan moet het nog veel opvallender.
Ik weet het dat ik dan sneller in het "hokje "van travestie zal worden geplaatst, nou jammer dan
kan me er niet druk om maken.
Ik weet zelf wat ik ben en wil
ook al loop ik in spijkerbroek en T shirt, dan val ik nog op, it is just me LOL
Maar goed even een foto van mij bij de workshop

Mijn Make up is zeker niet voor iedereen geschikt, maar ja ik ben nu eenmaal wat extraverter, ik zou hier gewoon mee gaan winkelen, past prima bij mijn kleding stijl, zou ik iets onopvallends doen dan klopt het plaatje niet
Ik ga het nog een keer organiseren, dus wi interesse heeft laat het maar weten.
Voor me zelf ga ik nog paar andere workshops volgen, zeker voor de Fantasy evenementen waar ik vaak heen ga en dan moet het nog veel opvallender.
Ik weet het dat ik dan sneller in het "hokje "van travestie zal worden geplaatst, nou jammer dan
Ik weet zelf wat ik ben en wil
ook al loop ik in spijkerbroek en T shirt, dan val ik nog op, it is just me LOL
Maar goed even een foto van mij bij de workshop

-
jacqueline
ik heb al verschillende workshops visagie gehad, maar deze was met kop en schouders veruit de beste die ik ooit gehad heb. Make-up speciaal gericht op de persoon zelf in plaats van een algemeen verhaaltje voor iedereen. Overigens: wat vonden jullie van mijn kledingkeuze? Was het vrouwelijk of zag het er niet uit? Eerlijk zeggen want bij de bbq van afgelopen zaterdag kreeg ik weer eens negatief commentaar op wat ik aan had. Ik kreeg er zelfs het gevoel dat ik er dusdanig uit de toon viel dat ik er eigenlijk niet eens bij hoorde. Het feit dat ik me daar omkleed in plaats van als vrouw van huis uit te gaan daar heb ik mijn redenen voor en ik vind niet dat men daar over moet vallen.....
-
anne-nienke
@ Jacqueline,
Ik denk wel dat je een betere kleding keuze kunt maken. Ik hou zowieso niet zo van jurkjes, simpelweg om dat het de meeste van ons niet staat. De stof is te dun, het valt niet mooi. Daarnaast moet er altijd een panty eronder dat kan eigenlijk alleen maar als hij wat dikker is en je er niet doorheen kunt kijken. Maar goed, dat is mijn mening.
Ik denk dat zoiets je beter staat (ff snel).
http://www.wehkamp.nl/damesmode/truien- ... &PI=3&SM=0
Maar dan met een bruine riem ipv roze, wit t-shirt vervangen door iets met een rustig kleurtje, en platte(re) schoenen. Bij voorkeur kan je denk ik het beste een vet kiezen met lange mouwen ipv 3/4. Om er wat kleur in te brengen kan je altijd een armandje of een sjaaltje gebruiken (al staat een sjaaltje niet zo bij dit vest).
Ik heb ook wel jurkjes gehad, maar wat blijkt.....ik voel mezelf nu eenmaal het fijnste als ik een spijkerbroek aan heb een een t-shirt.....zolang ik mijn ingesleten mannelijke gewoontes maar los kan laten.....
Ik denk wel dat je een betere kleding keuze kunt maken. Ik hou zowieso niet zo van jurkjes, simpelweg om dat het de meeste van ons niet staat. De stof is te dun, het valt niet mooi. Daarnaast moet er altijd een panty eronder dat kan eigenlijk alleen maar als hij wat dikker is en je er niet doorheen kunt kijken. Maar goed, dat is mijn mening.
Ik denk dat zoiets je beter staat (ff snel).
http://www.wehkamp.nl/damesmode/truien- ... &PI=3&SM=0
Maar dan met een bruine riem ipv roze, wit t-shirt vervangen door iets met een rustig kleurtje, en platte(re) schoenen. Bij voorkeur kan je denk ik het beste een vet kiezen met lange mouwen ipv 3/4. Om er wat kleur in te brengen kan je altijd een armandje of een sjaaltje gebruiken (al staat een sjaaltje niet zo bij dit vest).
Ik heb ook wel jurkjes gehad, maar wat blijkt.....ik voel mezelf nu eenmaal het fijnste als ik een spijkerbroek aan heb een een t-shirt.....zolang ik mijn ingesleten mannelijke gewoontes maar los kan laten.....
-
jacqueline
zijn er nog foto's van ons van deze workshop? Het gaat mij even om de uiterlijke passabiliteit wat mijn gezicht aan gaat...
-
anne-nienke
ik heb wat fotos van aris gekregen. echter alleen van mezelf. stuur aris ff een prive berichtje.......dan komt we'll goed denk ik.
-
anne-nienke
en...heb je ze inmiddels gekregen?
-
jacqueline
ik heb pb gestuurd en ze zou ze naar mijn mail adres sturen......dus komt wel goed..
-
jacqueline
ik heb de foto's gekregen en aan de hand van dat resultaat moet ik helaas constateren dat een transitie voor mij onhaalbaar is. Ik zie er echt niet uit.

Hier het bewijs. Zo wil ik nog niet dood gevonden worden. Zo kan ik niet over straat, dus voor mij is transitie van de baan, ik stop ermee.

Hier het bewijs. Zo wil ik nog niet dood gevonden worden. Zo kan ik niet over straat, dus voor mij is transitie van de baan, ik stop ermee.