Zoals het nu is voel ik me nog steeds iets tussen man en vrouw. Dus transitie zit er niet in maar voor meer dan 80 man voel ik me ook niet. Nu heb ik inmiddels twee identiteiten doordat ik deze twee "werelden" uit elkaar hield alleen heb ik steeds meer de behoefte om met 1 identiteit te maken te hebben en als deeltijd man/vrouw door het leven te gaan. Maar welke naam ga ik dan gebruiken: een jongensnaam werkt niet en een meisjesnaam gaat ook niet werken
Is het nu een gek idee om m'n naam aan te passen aan mijn situatie? Dus een unisex naam waarmee ik verder kan want om nu als man rond te lopen en als Elise het mobieltje op te nemen
Waar ik aan zat te denken is een naam die dicht bij m'n jongensnaam (Erik) zit maar een hele nieuwe zou ook kunnen. De naam Elise had ik al gekozen vanwege de eerste letter, makkelijk voor de initialen. Als ik de unisexnamen op internet zoek kom ik er maar weinig tegen
wat ik al gevonden heb en iets zou kunnen zijn:
Erin
Elin
Evin
Waarbij Erin eigenlijk op dit moment de voorkeur heeft. Verschilt niet erg veel van m'n jongensnaam maar is toch weer unisex.
Dan moet ik nog bedenken of ik dit alleen op internet doe of ook buiten internet.
Hebben jullie nog wat ideeën of meningen hierover? misschien dat iemand zelfs redenen kan bedenken waarom ik het niet moet doen bijvoorbeeld