....ervaring met halvering dosis estradiol?
Ben benieuwd wat ik kan verwachten,ga van 2 x 100 naar 2 x 50, hoop niet dat feminisatie daardoor vertraagd wordt, denk van wel, emotioneel verwacht ik minder rollercoaster
bvd
Vicky
iemand...
-
Freetouch
-
Fay
Re: iemand...
Ja, bloedwaardes te hoog
Vicky
Vicky
-
Jake
Als de bloedwaardes in de normale vrouwelijke "range" vallen zal de feminisatie volgens mij gewoon doorgaan. Het teveel wat je had werd waarschijnlijk grotendeels toch niet opgenomen in het bloed, maar je lever kreeg door de te hoge waardes wel een klap.
-
Fay
ai, kinkt nie goed, btw, vreemd dat het vu je dit soort dingen niet verteld
Vicky
Vicky
-
Freetouch
ik hoorde gisteren dat ze maar een half uur per consult hebben... net een echt ziekenhuis dus...
Oh ik zoe dat je bloedwaardes te hoog zijn dus we gaan de dosis maar halveren...
Oh ik zie dat het al weer tijd is... nou tot de volgende keer dan maar weer.... volgende...
Oh ik zoe dat je bloedwaardes te hoog zijn dus we gaan de dosis maar halveren...
Oh ik zie dat het al weer tijd is... nou tot de volgende keer dan maar weer.... volgende...
“good enough”
-
intrans
Het is alleen maar beter voor je gezondheid en een lagere dosis verstoort het vervrouwelijken niet als jouw lichaam dit beter opneemt.
Veel succes.
Veel succes.
-
Fay
Niet te voorbarig Thegirlinline
In dit geval werden de waardes onderzocht omdat ik dat zelf wilde, emotionele rollercoaster,kan best wat hebben maar dit was heel heftig, op basis van de verhoogde waardes, in overleg met mij, vu belde, verlaging, ik vindt het voorlopig prima, kijken wat het scheelt
Vicky
In dit geval werden de waardes onderzocht omdat ik dat zelf wilde, emotionele rollercoaster,kan best wat hebben maar dit was heel heftig, op basis van de verhoogde waardes, in overleg met mij, vu belde, verlaging, ik vindt het voorlopig prima, kijken wat het scheelt
Vicky
-
Jannet V
Ik zit vanaf het begin al op 2x50mg, de bloedwaardes zijn goed en ik ben zeer tevreden over de veranderingen. Zelf ben ik geen zwaargewicht en Vicky jij lijkt me ook niet iemand die een verstevigde fiets nodig is. Medicatie wordt nog steeds niet gedoseerd aan de hand van het lichaamsgewicht maar eigenlijk zou dat wel moeten.
Groetjes Jannet
Groetjes Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Fay
Ok,dat geeft duidelijkheid, nee , mijn gewicht mag iets lager maar daar sporten we voor, met de veranderingen ben ik overigens ook tevreden al lijkt het nu wat stil te staan
Vraag me wel af hoe men op 2 x 100 als startdosering is gekomen
Vicky
Vraag me wel af hoe men op 2 x 100 als startdosering is gekomen
Vicky