STP

Make-up, kleding, en zo voort
mick1984

Re: STP

Bericht door mick1984 »

Nathan90 schreef:
mick1984 schreef:58 dollar hoeveel euro is dat eiegenlijk?
Amerikaanse dollar? Eurootje of 45 denk ik.
Dollar naar Euro omrekenen is iets minder dan een kwart van het bedrag aftrekken.
oke...thanks
Jake

Bericht door Jake »

Nathan90 schreef:Maar in ieder geval, medicine spoons, ik heb mijne besteld. Het is voor baby's, dus wie weet vind je het ergens op de baby afdeling. Kost geen drol, alleen even het einde afzagen in 45 graden.
Heb ik ook gedaan toen m'n ma op vakantie was, snel dat ding besteld zodat ze het pakketje niet in ontvangst zou nemen... 3 maanden later kregen we ineens reclame van die babysite op mijn naam :P Had ik alsnog iets uit te leggen (gezegd dat ik achteloos een enquête had ingevuld online, blijkbaar hadden ze mijn gegevens gebruikt voor reclame). Daarna meteen een mail gestuurd naar de site om uit te leggen dat ik helemaal geen baby heb en dat het voor hen geldverspilling is, want ik gooi het meteen bij het oud papier. Sindsdien nooit meer iets ontvangen xD

Wat dat ding betreft, het is erg lastig om het onder de knie te krijgen. Thuis lukt het wel, maar ik gebruik het verder niet, het gaat te vaak fout.
EdwinJulian

Bericht door EdwinJulian »

Nathan, die Whiz Freedom, kan je dat een beetje discreet opbergen in je broekzak? Is het enigszins flexibel, of zal hij snel beschadigen als je hem 'vouwt'?
Ik ben vanmiddag langs een out-door- en een sportwinkel met een out-door-afdeling geweest, maar bij beiden kon ik niet vinden wat ik zocht (lijkt op zo'n medicine spoon). Zo'n medicine spoon lijkt me niks voor mij... Heb iets soortgelijks zelfgemaakt en dat werkt niet zo tof... (lees: broeken blijven niet droog tenzij ik ze op mn knieeen hang en zelfs dat geeft geen garantie)
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina :(
Paul

Bericht door Paul »

Misschien heb je wat aan deze link: http://www.transman.nl/staandplassen.php" target="_blank
Heb zelf toen de pocketP gekocht, fijn ding wel, maar ook het probleem dat je beter je broek op de enkels moet hangen om geknoei te voorkomen.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Zocht je de Travelmate Daan? Ik weet dat deze op de medicinespoon lijkt en voor officieel outdoor gebruik is. Maar deze wordt naar mijn weten niet meer gemaakt.

De Whiz kan ik in zakken kwijt, maar het ligt er een beetje aan wat voor broek je draagt. Ook draag ik alleen wijdere broeken met een lager kruis, dus ik kan ermee plassen zonder mn broek te laten zakken. Maar als je strakke broeken draagt kan het lastig zijn,

Mijne heb ik overigens online besteld ergens.

Als je wil kan ik wel een foto maken met een liniaal erlangs dat je een idee hebt. En hij beschadigd niet snel, het is een redelijk stug en stevig ding.
EdwinJulian

Ja, die zocht ik! Wist alleen niet of de naam goed was :P Ja, dat idee had ik ook, dat hij daarop leek.
Haha, vandaar dat ik hem niet meer kon vinden, want naar mijn idee hadden ze hem wel in de winkels waar ik was.

Ok. Ja, dat zou wel handig zijn! Beetje een idee ervan krijgen idd.
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina :(
Paul

Bericht door Paul »

Waar heb je de Whiz vandaan, Nathan? EN hoe groot is dat?

En Travelmate is vervangen door Shewee: http://www.biorelief.com/shewee-portabl ... evice.html" target="_blank
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

De Whiz heb ik via hun 'officiele' site gekocht ooit. Maar Bever zwerfsport verkoop 'm ook in de webshop. (en sommige winkels)

http://www.bever.nl/whiz-freedom-plastu ... 2619a90001" target="_blank

Site van het bedrijf: http://www.whizproducts.co.uk/en/whiz_freedom.aspx" target="_blank

Ik pak ze er van het weekend bij voor wat foto's. Nog even in spanning afwachten.. ;)
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Hier dan de foto's van de Whiz. Als er meer foto's gewenst zijn hoor ik het wel. ;)

Beide opties Whiz, paars en wit. Zoals je ziet, op zijn langst nét 16cm lang. Tasje wat erbij ligt is het 'officiele' tasje wat ze op de Whiz website ook verkopen. Ik gebruik deze omdat ik eigenlijk altijd een stp op zak heb en dan in dat zwarte tasje in mijn rugzak.
Afbeelding

Als je broekzakken groot genoeg zijn kan de Whiz er makkelijk in kwijt, enig vocht rolt er snel af, is my hygienisch genoeg.

Enige is dat het lange buisgedeelte wel flexibel is (als in, zal niet kapot gaan bij regelmatig buigen ed) maar tegelijk te sterk is en direct terugveert na vouwen. Je kan hem dus niet dubbelvouwen en in je zak stoppen, dat zal vervelend zitten en/of zichtbaar zijn.

Zo vouwen is wel mogelijk:
Afbeelding
EdwinJulian

Wat een goede foto's dank je wel! Goede informatie :D Kan ik zeker verder mee!