Jullie hebben gelijk, ik heb me vooral aangemeld om het boek te promoten. De keuze voor de introductiepagina was slordigheid, geen kwade opzet. Na jullie reacties heb ik gezocht naar een geschikte plek voor mijn post; ik heb er geen gevonden. Is het boek van Grietje commercieel? Als betrokkene weet ik dat het niet kostendekkend is. Wel waardevol voor andere transgenders, maar dat criterium weegt hier kennelijk minder zwaar. De verwarring over de afzender vind ik vooral getuigen van argwaan; de toon van dit forum in het algemeen van negativiteit. Ik stel dan ook voor dat mijn post verwijderd wordt en dat ik jullie ga verlaten. Ik wens jullie het beste.
Ernst B. Ernst,
een gelukkige man
boek "GOED GELUKT" verhaal van een transman
-
ernst
-
Miazara
Re: boek "GOED GELUKT" verhaal van een transman
Het is meer dat het omgaat dat inconsistency in je berichten en metname over het boek gaande is wat de argwaan opwekt. Dat dat niet positief overkomt kan ik me wel wat voerstellen, then again, verschillende afzenders werkt nooit goed in je voordeel. En daarbij laat ik het voor mijn mening here, wat imho zo neutraal mogelijk is.
(ik vind dit forum verder niet negatief.. de toon al helemaal niet >.>)
(ik vind dit forum verder niet negatief.. de toon al helemaal niet >.>)
Code Sorceress
-
Barbarella
Er is ook een topic: "Ik ben trans en heb met erg veel sucses de transitie doorstaan en iemand onder wiens naam ik vroeger poste heeft daar een boek van gemaakt. "
Helaas moet je 7 keer posten om dat topic te kunnen zien en oordeelt een commisie van azijntransen over het negatieviteits gehalte van je postings voor je toegelaten wordt.
En helaas, je bent niet gewoon gewoon positief bevonden, maar oppertunistisch zelfs.
Veel geluk met je leven, veel geluk met het boek, veel geluk aan een ieder die wat aan het boek heeft.
Levendula (THA BITCH YO ALLLLLLLLL)
Helaas moet je 7 keer posten om dat topic te kunnen zien en oordeelt een commisie van azijntransen over het negatieviteits gehalte van je postings voor je toegelaten wordt.
En helaas, je bent niet gewoon gewoon positief bevonden, maar oppertunistisch zelfs.
Veel geluk met je leven, veel geluk met het boek, veel geluk aan een ieder die wat aan het boek heeft.
Levendula (THA BITCH YO ALLLLLLLLL)
Na mij de zondvloed!
-
Freetouch
Sorry hoor, maar het is gewoon een commerciele post!
Het feit dat je je verder helemaal niet post maar uitsluitend over je boek zegt al genoeg!
Daarnaast staat je post op dit forum en er zijn forum regels... Maar die gelden niet voor jou.
Ik vind datiedereen gelijk behandeld moet worden!
Het feit dat je je verder helemaal niet post maar uitsluitend over je boek zegt al genoeg!
Daarnaast staat je post op dit forum en er zijn forum regels... Maar die gelden niet voor jou.
Ik vind datiedereen gelijk behandeld moet worden!
“good enough”
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Slotwoord
Toen ik moderator werd van dit forum realiseerde ik me dat dit niet altijd makkelijk zou zijn. Een topic als het bovenstaande roept (meestal tegenstrijdige) reacties op en er dreigen nogal eens kampen te ontstaan. Veel Persoonlijke Berichten zijn vaak het gevolg.
Uiteindelijk neem je de verkeerde beslissing. Altijd. Nogmaals, dat wist ik en daarover wil ik niet teveel mopperen.
Maar om nu een azijntrans te worden genoemd doet wel pijn.
groet
Eva
edit:
Levendula heeft mij er inmiddels van overtuigd dat ze hier niet op specifieke personen doelde en ook beslist niet op mijn persoon. Case closed.
Eva
Toen ik moderator werd van dit forum realiseerde ik me dat dit niet altijd makkelijk zou zijn. Een topic als het bovenstaande roept (meestal tegenstrijdige) reacties op en er dreigen nogal eens kampen te ontstaan. Veel Persoonlijke Berichten zijn vaak het gevolg.
Uiteindelijk neem je de verkeerde beslissing. Altijd. Nogmaals, dat wist ik en daarover wil ik niet teveel mopperen.
Maar om nu een azijntrans te worden genoemd doet wel pijn.
groet
Eva
edit:
Levendula heeft mij er inmiddels van overtuigd dat ze hier niet op specifieke personen doelde en ook beslist niet op mijn persoon. Case closed.
Eva
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)