Dus, eind augustus begin september 2012 had ik mijzelf aangemeld bij het VUMC via mijn psycholoog, na ongeveer 2 maanden dus op 9 november 2012 had ik een screenings gesprek.
Sinds dat gesprek zijn wij nu 8 maanden en 4 dagen verder, nou keek ik op de site van VUMC naar die pdf met wachttijden maar daar wordt ik niet wijzer van.
Mijn vraag is, zou die kans bestaan dat ik dit jaar al diagnostische gesprekken zou kunnen krijgen of niet?
Plus hoe groot zou die kan kunnen zijn?
Ik weet dat het niet vandaag of morgen gebeurt maar de meeste van jullie zouden (denk ik) dat best wel eens in kunnen schatten op basis van eigen ervaringen.
Wachtlijst VUMC
-
Veronica
-
Venka
Re: Wachtlijst VUMC
Ik verwacht het wel,ik heb mijn screening vorig jaar juni gehad,aanmelding in april. En heb mijn 1e diagnostisch gesprek gehad in april en de 2e in juli en de 3e in augustus e.t.c. dus ik denk dat je wel aan de beurt bent dit jaar dan wel begin volgend jaar.
-
Anon20210626
op de voorlichtingsavond van een paar weken geleden vertelden ze dat de wachttijd voor de diagnostiek nu ongeveer een jaar is en ze verwachten dat die nog verder zal afnemen . Het is twee jaar geweest............ , dus ik denk dat dat wel moet gaan lukken.
veel succes, en wees jezelf.......
veel succes, en wees jezelf.......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Veronica
Dat weet ik, het is nu ongeveer 1 jaar en dat is het probleem, in april was de wachtlijst ook 1 jaar dus dan zat ik mij dus af te vragen of ze 1 jaar bedoelen voor iemand die zich nu aanmeldt of in het algemeen?
Ik ga uit van dat eerste, dat zou wel erg flauw zijn als ik nog 1 jaar zou moeten wachten maar ze krijgen sowieso een mailtje of telefoontje van mij, ik ben vrij zeker dat hun het gewoon voor 99% weten hoe het ongeveer zit.
Maargoed, wachten en wachten iets anders dan dat kan ik nu niet doen.
Ik ga uit van dat eerste, dat zou wel erg flauw zijn als ik nog 1 jaar zou moeten wachten maar ze krijgen sowieso een mailtje of telefoontje van mij, ik ben vrij zeker dat hun het gewoon voor 99% weten hoe het ongeveer zit.
Maargoed, wachten en wachten iets anders dan dat kan ik nu niet doen.
-
SandraK
Ik moest een jaar wachten na het eerste (voor) gesprek wat ik had. Lang hoor.
Je kunt mijn avonturen volgen op: http://katja01.wordpress.com/" target="_blank
-
Sandra
Op de middag voor de voorlichtingsavond, een paar weken geleden, heb ik Jos persoonlijk gevraagd hoe het zat met de wachttijden.
Mijn intake was eind november vorig jaar. Hij liep toen naar achter, naar "de grote computer", en zei mij in oktober eens op te bellen.
Dan was er met zekerheid meer bekend.
Succes van Sandra.
Mijn intake was eind november vorig jaar. Hij liep toen naar achter, naar "de grote computer", en zei mij in oktober eens op te bellen.
Dan was er met zekerheid meer bekend.
Succes van Sandra.
-
Veronica
Dus dan zou dat in mijn geval ook best kunnen zijn (I hope) ik wou dat ook vragen toen, maar moest naar huis omdat ik nog iets die avond moest regelen.
Dan maar een mailtje naar Jos sturen, moet ik bepaalde gegevens in de mail doorgeven op naam, achternaam na? (ppf ben waardeloos met nette mails verzenden
)
Dan maar een mailtje naar Jos sturen, moet ik bepaalde gegevens in de mail doorgeven op naam, achternaam na? (ppf ben waardeloos met nette mails verzenden
-
Sandra
Hallo Veronica,
Het enige wat Jos mij op dat moment vroeg was mijn naam, geboortedatum en de datum van het intake gesprek.
Normaliter zou jij vóór mij aan de beurt moeten zijn!
Wil je me op de hoogte houden?
Liefs, Sandra.
Het enige wat Jos mij op dat moment vroeg was mijn naam, geboortedatum en de datum van het intake gesprek.
Normaliter zou jij vóór mij aan de beurt moeten zijn!
Wil je me op de hoogte houden?
Liefs, Sandra.
-
Veronica
-
Sandra
Slaap ze met snurkjes!