t-shirts/truitjes en behaarde armen?

Make-up, kleding, en zo voort
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Re: t-shirts/truitjes en behaarde armen?

Bericht door Jeste »

Chieftac schreef:Bij de hema, v&d, scapino en c&a hebben ze allemaal wel van die simpele blanko langmouwige truitjes (in 1 kleur), maar ik zou graag wat modieuzer (en niet te warm voor de zomer) willen maar dan nog wel verhullend genoeg. Als iemand hier nog tips voor heeft dan hoor ik dat graag.
Met een beetje creativiteit en wat verf kan je er zelf ook wat van maken. Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Alleen is daarmee het probleem van dat het te warm is voor de zomer natuurlijk niet verholpen. :(
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
LauraB

Bericht door LauraB »

Electrisch epileren is echt een aanrader. Zelf heb ik niet super veel haar op mijn armen maar het is een uitkomst, het voelt ook gewoon vrouwelijker. Ik heb een silk epil 7 wet and dry.

Ik heb maatje (beetje afhankelijk van de winkel en het model) 36, 38 of 40 dus weinig ervaring in grotere maten. Weet wel dat miss etam vaak in het rek veel grotere maten heeft hangen dan ik heb.
Veronica

Bericht door Veronica »

Je kan ook je armen na het douchen scheren, dan heb ik het geluk dat de haren op mijn armen heel licht zijn, 1 keer per week is genoeg ben 20 minuten eraan kwijt, dan met een vochtinbrengende crème insmeren (gewoon van de kruidvat of etos) en klaar.
Het voordeel na een douche is dat het makkelijker gaat en dat je armen minder rood worden.

En wat betreft kleding, ik merk dat de hals in mijn optiek veel te groot is en omdat ik dus geen borsten heb is dat moeilijker, als je kleding bij Perry of zo koopt heb je vaak een kleinere hals, maar de maten die je moet nemen schrikken soms af (M maar soms ook L), terwijl ik zelf meestal M draag.
En de mouwen bij t-shirt zijn soms nogal strak, maar ik ben ook echt een ramp tijdens kleding kopen, vreselijk kieskeurig. :fpalm:

Met broeken daartegen moet ik S dragen, en weg is logica :D
Afbeelding
jessica

Bericht door jessica »

Ben het zo met eva eens... elektrisch epileren de armen klein werkje na de benen en je bent er voor een tijd vanaf... even een bodybutter of lotion daarna eroverheen en het voelt glad en ziet er super uit. Aanrader.
Soms ben ik in travestie, dan kleed ik me als man.
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Veronica schreef:Je kan ook je armen na het douchen scheren, dan heb ik het geluk dat de haren op mijn armen heel licht zijn, 1 keer per week is genoeg ben 20 minuten eraan kwijt, dan met een vochtinbrengende crème insmeren (gewoon van de kruidvat of etos) en klaar.
Het voordeel na een douche is dat het makkelijker gaat en dat je armen minder rood worden.
Na het douchen?? lekker tijdens het douchen... :roll:
“good enough”
Veronica

Bericht door Veronica »

thegirlinme schreef:
Na het douchen?? lekker tijdens het douchen... :roll:
Ja dat klopt, maar dat doe ik als mijn ma niet thuis is anders gaat ze mopperen dat ik te lang onder de douche sta :D
Afbeelding
LauraB

Bericht door LauraB »

Dat met die halzen dacht ik in het begin ook, maar blijk hartstikke mee te vallen. Heb nu zelfs wel als ik net iets uit de kast pak en aantrek dat het wel wat diper mag. Moet je na gaan. De big difference er in is de BH er onder in de juiste cup maat die bij je postuur past. Niet te groot maar voldoende. En wat je (nog) niet hebt opvullen met pads (halve in mijn geval, ik heb er een kleine B door) of prothesen.
mvhland

Bericht door mvhland »

Nou, voorheen epileren geprobeerd, maar met met stugge haren altijd veel last van ontstekingen en ingegroeide haren.

Daarom toch maar besloten een IPL apparaat voor thuisgebruik aan te schaffen. En ik moet zeggen: het resultaat is verbluffend, zeker in combinatie met regelmatig scrubben en de eerder genoemde dove cremes.

't Was wel een flinke investering en het is maar afwachten hoelang die meegaat.
diederique

Bericht door diederique »

Ik heb drie jaar geleden een SenseEpil aangeschaft en volgens de instructies gebruikt. Resultaat was dat na een maand of drie alle ongewenste haartjes waren verdwenen. Daarna alleen nog maar een enkele keer "onderhoud" in de winter, verder hooguit eens in de maand epileren. Enige nadeel van de SenseEpil is dat ik na een periode buitenland altijd een aantal weken/maanden moet wachten tot mijn huid weer licht genoeg is.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
mvhland

Bericht door mvhland »

Zeker een interessant alternatief.