Niets van gemerkt, Levendula.Oh ja ik heb een negatieve bui.
SPREEK JE UIT! Doe mee aan het onderzoek onder transgenders
-
Anon20180501
Re: SPREEK JE UIT! Doe mee aan het onderzoek onder transgend
-
Joyce
Ingevuld, viel mee
-
Danielle
'Deju zeg... wordt er eens fatsoenlijk onderzoek gedaan naar zaken die specifiek transgenders bezighouden wordt het onderzoek gelijk weer afgezeken. Mooi voorbeeld voor als iemand me weer eens vraagt waarom ik nooit met andere transen omga.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Merel77
Ik heb meegedaan. Ik vond het wel goed. Alleen een beetje jammer dat ze er niet vanuit konden gaan dat je voor je operatie helemaal geen seks hebt gehad of iets van een seksuele voorkeur.
-
Danielle
Het is voor samenstellers van zo'n enquete altijd heel lastig om de antwoordmogelijkheden 'uitputtend' te maken en alle mogelijk denkbare antwoord opties te dekken. Het is voor een onderzoeker bij een enquete lastig om alle mogelijke opties te bedenken, zeker als het om zaken gaat die buiten je eigen referentiekader liggen. Ik heb voor mijn studie ook een aantal enquetes moeten maken en daar wist mijn docent onderzoeksmethodiek altijd wel een antwoord te bedenken wat niet mijn antwoordopties paste. Dan gingen die enquetes over heel erg veel minder complexe onderwerpen dan seksualiteit.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Freetouch
En bedankt... wat zijn we weer lekker aan het generaliseren....Danielle schreef:'Deju zeg... wordt er eens fatsoenlijk onderzoek gedaan naar zaken die specifiek transgenders bezighouden wordt het onderzoek gelijk weer afgezeken. Mooi voorbeeld voor als iemand me weer eens vraagt waarom ik nooit met andere transen omga.
X
“good enough”
-
Merel77
Misschien, maar het is voor een participant aan een onderzoek erg lastig om een antwoord te geven zonder het gevoel te hebben dat een integer onderzoeksuitslag wordt gecorrumpeerd omdat het juiste antwoord er niet bij zit.Danielle schreef:Het is voor samenstellers van zo'n enquete altijd heel lastig om de antwoordmogelijkheden 'uitputtend' te maken en alle mogelijk denkbare antwoord opties te dekken. Het is voor een onderzoeker bij een enquete lastig om alle mogelijke opties te bedenken, zeker als het om zaken gaat die buiten je eigen referentiekader liggen. Ik heb voor mijn studie ook een aantal enquetes moeten maken en daar wist mijn docent onderzoeksmethodiek altijd wel een antwoord te bedenken wat niet mijn antwoordopties paste. Dan gingen die enquetes over heel erg veel minder complexe onderwerpen dan seksualiteit.
-
Barbarella
Ik heb het onderzoek afgezeken en verder doen mensen gewoon mee dus ik zie niet in waarom je niet met "andere transsexuelen" om zou kunnen gaan.Danielle schreef:'Deju zeg... wordt er eens fatsoenlijk onderzoek gedaan naar zaken die specifiek transgenders bezighouden wordt het onderzoek gelijk weer afgezeken. Mooi voorbeeld voor als iemand me weer eens vraagt waarom ik nooit met andere transen omga.
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
intrans
Eindelijk klaar, dat duurde even..
-
Anon20210626
bij mij loopt ie gewoon vast, dan maar niet hoor
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.