Geloof

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Veronica

Re: Geloof

Bericht door Veronica »

Jet hebt wel gelijk mick1984, maar de mensen die het verspreiden (priesters, en al die type gasten) maken er in mijn ogen een zooitje van.

Ik ben net als mijn moeder Rooms-katholiek, zij is echt gelovig maar ze neemt niet alles letterlijk je moet niet met haar over god beginnen en dat zal ze met jouw ook niet doen, maar als zij alles net zo letterlijk nam als dat het haar geleerd is, dan zou zij mij niet begrijpen, verbieden te zijn wie ik ben en mij waarschijnlijk iedere dag naar de kerk sturen om mij "helder" te laten denken en dat god mijn "zonden" van het zijn wie ik ben vergeef.

Dat doet ze niet, ze accepteert mij en heeft geen problemen mee, ze is zelfs blij dat ik eindelijk ermee naar buiten ben gekomen omdat zij het vermoeden al jaren terug had.

Ik ben ook Rooms-katholiek, ik ben gedoopt en heb een communie gehad, maar na alles wat ik zag geloof ik in god maar ik bid niet, ik ga niet naar de kerk niks, noppes, nada, ik geloof erin en af en toe vraag ik iets aan HEM, maar meer niet.

Iedereen geloof in hem op zijn eigen manier, en geen enkel priester maakt mij wijs dat er 1 manier is om in HEM te geloven.
Afbeelding