Wat een hitte zeg.

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Wat een hitte zeg.

Bericht door intrans »

Ik vind het echt TE warm.
Geef mij maar gewoon lente, herfst of winter.
Constant zweten, niet kunnen slapen door de hitte, no thanks.
Sorry voor dit random topic, maar ik moest het even kwijt.
Wat vinden jullie van dit weer en wat heb je liever?

Groetjes,

Intrans.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Venka »

Vroeger (lees een jaar gelden)kon ik veel beter tegen de warmte maar sinds ik vorig jaar met hormonen ben begonnen overvalt mij de warmte in eens en zoek ik bescherming in mijn koele huis :D
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Veronica »

Thuis valt het mee, maar ik ben ook echt het type lange broeken dragen dus met dit weer buiten is als de dood voor mij.

Net even de hond uitgelaten, iets van 5 minuten kwijt en mijn ma die vroeg mij of ik net onder de douche ben geweest...

Ik heb ook liever wat koeler, maar het ligt echt aan Nederland zelf, in het buitenland vind ik zelfs 30 graden niet erg omdat het vaak dan of droog is of er is een lekker windje, in nederland is het gewoon altijd benauwd en is 20 graden of iets minder perfect voor mij.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Chieftac
Berichten: 100
Lid geworden op: 16 nov 2012, 00:30
Gender: Man

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Chieftac »

Straks een lekker groot ijsje/magnum bij de finale van de Tour de France :mrgreen:
"Je mag zijn zoals je bent."
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Vandaag vind ik nog te doen, het is hier iets minder warm dan afgelopen dagen maar morgen, op de kermis, ze verwachten minimaal 33 graden.. help!
Ik kan er tegenwoordig dan wel beter tegen dan vroeger maar 33 graden én drukte zou me best wel eens te veel kunnen worden. Ze plaatsen wel meerdere (gratis) waterpunten verspreid over het kermisterrein, ik ga vanavond alvast in de rij staan daarvoor.

Liefs Daniéla
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door LauraB »

Van mij mag het ook iets koeler zijn. Maar ik moet zeggen dat ik er nu iets beter tegen kan. Alleen vandaag heb ik dan wel weer een echte baaldag en voel me weer hartstikke dysfoor. Gisteren voelde ik me juist top. Komt ook door wta ik doe en draag.

Gisteren was het wat koeler en regende het af en toe hele kleine druppeltjes. Was goed te doen met jeans en een tuniek met jasje. Gisteren bezig geweest met de instellingen voor telefoon en internet bij mijn moeder. Daarna wezen shopen en mijn nagels laten doen.

Vandaag bezig in mijn eigen huis in de keuken. Stucwerk van een wand reparen zodat de kastjes daar kunnen. Leidingen afgetekend op het kastje en de gaten gezaagd. Op zicht niet veel maar door mijn ogen bijna de hele dag werk. Voel me vreselijk, ondanks dat het in huis nog best koel is, is alles zweterig en plakkerig, vieze kluskleren aan, weer ruwe handen etc. Juist nu door de warmte voelt allles extra vies.

Ik merk dat ik bij dit weer me echt beter voel in een mooie jurk, blote armen en benen en lekker buiten in de schaduw.
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door intrans »

Ik zou maar een paar liters water mee nemen, haha, en korte kleding.
Ik ben zelf helemaal niet van de korte kleding, heb ook haast geen zomerkleding, dus ja..
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Eva »

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uitbundig geniet van dit weer. Ik kan overigens niet ontkennen dat het Nederlandse klimaat er eigenlijk iets te vochtig voor is. Dan voelt het eerder benauwd. Verder oostelijk in Europa voelt deze temperatuur anders aan.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Hai Intrans,

Zie je de laatste jaren heel veel ja dat mensen een fles water bij zich hebben, mijn kinderen hebben er ook altijd en bij.
Ik zelf heb dat nooit gedaan, ik zou die fles in mijn handen al snel beu zijn en in mijn handtas doen durf ik ivm lekken niet.
Ik weet wel dat ik af en toe moet drinken tussen het z**pen door. :)

Ik draag altijd rokken of jurkjes maar nu mijn benen nog maar weinig zon gezien hebben doe ik er morgen wel een pantylegging onder aan.


Je hebt er een goede dag voor uitgekozen, Laura. Was het een spoedklusje of is het omdat het voorlopig toch niet veel koeier zal worden
dat je er niet mee wilde wachten?

Liefs Daniéla
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door LauraB »

Daniéla schreef:Je hebt er een goede dag voor uitgekozen, Laura. Was het een spoedklusje of is het omdat het voorlopig toch niet veel koeier zal worden
dat je er niet mee wilde wachten?
Ik moet voortgang maken. Ergens volgende week worden de koelkast, kookplaat en afzuigkap geleverd. De huiskamer staat nog vol met dozen omdat het niet opschiet met tegelen. Niets is recht, stucwerk van de muren is onderaan veel dikker. Een par jaar geleden heeft een keukenboer algezegd niet te willen installeren voordat ik een stukadoor heb geregeld. De stukadoor gaf aan dat eerst alle stucwerk er af moet, er zit veel te veel op. Om de muren recht te krijgen moest hij enkele cm boven aan er boven smeren en er zat al tussen e 3 en bijna 5 cm stuc op (nieuwbouw ovg).

Morgen wordt mijn administratie (voor een deel) uitgezocht en heb ik een eerste gesprek bij het P.I.G. Overmorgen permanente make-up en de 29ste anamnese bij mijn nieuwe tandarts. Elke week logopedie, moet nog een handtas kopen, wil oorbel gaatjes laten schieten. Over drie weken weer voor een maand door de weeks in Apeldoorn voor trainingen.

Dus weinig keuze.
Plaats reactie