Wachtlijst VUMC

Veronica

Re: Wachtlijst VUMC

Bericht door Veronica »

5 minutjes terug een mail van Jos gekregen, als ik hem in september bel kunnen wij een afspraak inplannen :wship:
Dat is een flinke opluchting, in ieder geval weet ik dus binnen amper 2 maanden wanneer ik die gesprekken krijg, kan niet wachten :D :D
Afbeelding
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

nou dat is mooi nieuws
en het is weer een stap
die maanden kom je nu wel door.........
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Holden

Bericht door Holden »

Ik had in mei 2011 voor het eerst gebeld. november van dat jaar screening gesprek. November van 2012 begonnen met diagnostiek.

Ga er wel vanuit dat je dit jaar met je diagnostiek zal beginnen omdat die wachttijden nu korter zouden moeten zijn dan voorheen. Heel veel geduld hebben is belangrijk in dit hele process, en vooral geduld met VU....
Miazara

Bericht door Miazara »

Het gender team in de VU heeft niet hoeven te moeten bezuinigen, inplaats daarvan hebben ze zelfs 3.5mil euro gekregen, deel daarvan is uit gegaan naar 2 nieuwe psychologen die daar binnenkort zullen beginnen. Ze hebben de wachtlijst al terug gebracht naar ~10 maanden van de 14 vroeger op de peak. Daarnaast hopen ze met de nieuwe psychologen de wachtlijst verder te verminderen, het streven is ~6 maanden.
Code Sorceress
Venka

Bericht door Venka »

Miazara schreef:Het gender team in de VU heeft niet hoeven te moeten bezuinigen, inplaats daarvan hebben ze zelfs 3.5mil euro gekregen, deel daarvan is uit gegaan naar 2 nieuwe psychologen die daar binnenkort zullen beginnen. Ze hebben de wachtlijst al terug gebracht naar ~10 maanden van de 14 vroeger op de peak. Daarnaast hopen ze met de nieuwe psychologen de wachtlijst verder te verminderen, het streven is ~6 maanden.
Bij mijn screening vorig jaar was de wachtlijst 18 maand dus geen peak van 14 maand,dus het is nu al een stuk beter.Een aantal jaar geleden was de wachtlijst 6 maand en dat ik vind ik te overzien maar als je bij je screening krijgt te horen,tot over 18 maand nou dan slik je wel even hoor.
Miazara

Bericht door Miazara »

Ik dacht dat dat de peak was heh.. sorry! Jos was gisteren voor een presentie bij de vrouwen groep bijeenkomst in amsterdam. Guess dat ik dat verkeerd had gehoord heh
Code Sorceress
LauraB

Bericht door LauraB »

Dan hadden wij elkaar daar bijna ontmoet Miazara. Ik had te veel dingen tegelijk aan mijn hoofd om ook daar heen te gaan. Ben wel van plan de volgende keer te komen.

Voor wat ik van Annemarie heb begrepen is het zelfs kort langer dan bijna twee jaar geweest.
Miazara

Bericht door Miazara »

Ah ja als Jos er niet was dan was ik niet gekomen eerlijk gezegd.. openbaar vervoer is veel en veelste heet, hoewel de trein nog wel mee valt. Zelf ben ik er in augustus niet, dat is the laatste dag van mijn vakantie dus tja.. Ik ben op dit moment wel van plan om er in september er weer te zijn. Misschien dat ik je dan zie! :)
Code Sorceress
Veronica

Bericht door Veronica »

Holden schreef:Ik had in mei 2011 voor het eerst gebeld. november van dat jaar screening gesprek. November van 2012 begonnen met diagnostiek.

Ga er wel vanuit dat je dit jaar met je diagnostiek zal beginnen omdat die wachttijden nu korter zouden moeten zijn dan voorheen. Heel veel geduld hebben is belangrijk in dit hele process, en vooral geduld met VU....

Heb ik nog steeds, maar ik ga doorhammeren want zo ben ik.

Dus hopelijk (daarmee bedoel ik is, dat ik dat wil) zit ik volgend jaar aan de hormonen, hoe eerder hoe beter.

Maar ik merk dat ik nu heel erg snel ga met omswitchen, 1 maand geleden kledde ik mij nog als een jongen, nu kleed ik mij niet zo, volgende stap is make-up ect en over 1 maand en 2 dagen begint school dus heb ik nog veel werk te doen want zo ben ik, nu of nooit.
Afbeelding
Veronica

Bericht door Veronica »

Net gebeld door het VUMC, ik ben eerder aan de beurt voor de diagnostische gesprekken, ik moet op 1 augustus wezen bij het VUMC.

Net bijna een hartaanval aan mijn ma bezorgd, ze wist niet waarom ik ineens van blijdschap schreeuwde :D
Afbeelding