Wat een hitte zeg.
-
Veronica
-
Anon20180501
Re: Wat een hitte zeg.
ik ben vanmorgen om half 5 wakker geworden en heb meteen de deur en de ramen opengegooid, was héérlijk.
O, maar ik word ook een jaartje ouder, Fay. Ga nog steeds heel graag naar discotheken en dansen (knieën zijn wel een probleem) maar het bijkomen ervan duurt wel steeds langer. Uitgaan heeft me altijd in het bloed gezeten, ik kom uit een horecafamilie, maar doordat mijn depressie tegen het einde van de vorige eeuw steeds zwaarder werd en steeds meer mijn leven ging beheersen ben ik veel gaan drinken om onder meer het stappen vol te kunnen houden. Later kwam daar nog cocaïne bij maar sinds ik daar in 1999 van afgekickt ben, mijn depressie werd ontdekt en aangepakt en ik me bewust werd van mijn vrouw zijn had ik jarenlang geen enkele behoefte meer om op stap te gaan. Meer dan af en toe een terrasje pikken deed ik niet meer.
Pas 2 jaar terug, na aanvang van de hrt, kwam de behoefte om naar discotheken te gaan en te dansen weer terug. In eerste instantie kon ik niet gaan omdat ik aan het sparen was om hormonen te kunnen (blijven) kopen en om de rekening van Tanja te betalen maar nadat ik had vernomen dat die rekening veel lager zou uitvallen dan ik had verwacht ben ik weer vaker gaan stappen. Een bruin café en een terrasje pikken trekken me ook. Die laatste zeker met dit weer, Vrijdag mag ik weer...
Liefs Daniéla
O, maar ik word ook een jaartje ouder, Fay. Ga nog steeds heel graag naar discotheken en dansen (knieën zijn wel een probleem) maar het bijkomen ervan duurt wel steeds langer. Uitgaan heeft me altijd in het bloed gezeten, ik kom uit een horecafamilie, maar doordat mijn depressie tegen het einde van de vorige eeuw steeds zwaarder werd en steeds meer mijn leven ging beheersen ben ik veel gaan drinken om onder meer het stappen vol te kunnen houden. Later kwam daar nog cocaïne bij maar sinds ik daar in 1999 van afgekickt ben, mijn depressie werd ontdekt en aangepakt en ik me bewust werd van mijn vrouw zijn had ik jarenlang geen enkele behoefte meer om op stap te gaan. Meer dan af en toe een terrasje pikken deed ik niet meer.
Pas 2 jaar terug, na aanvang van de hrt, kwam de behoefte om naar discotheken te gaan en te dansen weer terug. In eerste instantie kon ik niet gaan omdat ik aan het sparen was om hormonen te kunnen (blijven) kopen en om de rekening van Tanja te betalen maar nadat ik had vernomen dat die rekening veel lager zou uitvallen dan ik had verwacht ben ik weer vaker gaan stappen. Een bruin café en een terrasje pikken trekken me ook. Die laatste zeker met dit weer, Vrijdag mag ik weer...
Liefs Daniéla
-
Freetouch
Ah toen ging ik net naar bed...Daniéla schreef:ik ben vanmorgen om half 5 wakker geworden en heb meteen de deur en de ramen opengegooid, was héérlijk.... ...Liefs Daniéla
“good enough”
-
Anon20180501
Had ik gezien... 
-
Freetouch
-
Anon20180501
Ooit was ik ook piep en ging ik pas naar bed als de vogels begonnen te zingen.
Maar dan kon ik de dag 'erop' wel uitslapen, ik snap niet hoe je het volhoudt...
Maar dan kon ik de dag 'erop' wel uitslapen, ik snap niet hoe je het volhoudt...
-
Fay
hi, herkenbaar , kan , vooral herstellen duurt langer, paar dagen, niet een ochtend, dus ik blijf wat verder weg van de alcohol, drugs is sowieso allang va de baan, tis een beetje zoeken, het 'echte stappen' festivals housefeesten etc,2 dagen doorgaan, ligt allemaal achter me, gelukkig maar, flink in meegedaan, zonder resultaat overigens want het loste mijn probleem nie op,welnee,en die zogenaamde vriendenclub zitten nog in dezelfde sfeer - vooral drugs - en ik denk, jij liever dan ik, blij dat ik daar niets meer mee te maken heb, zoeken is,wat vind ik leuk, ipv overal in meegaan (voorheen, grenzeloos) en dat geld nu zon beetje voor allesDaniéla schreef:ik ben vanmorgen om half 5 wakker geworden en heb meteen de deur en de ramen opengegooid, was héérlijk.![]()
Pas 2 jaar terug, na aanvang van de hrt, kwam de behoefte om naar discotheken te gaan en te dansen weer terug. In eerste instantie kon ik niet gaan omdat ik aan het sparen was om hormonen te kunnen (blijven) kopen en om de rekening van Tanja te betalen maar nadat ik had vernomen dat die rekening veel lager zou uitvallen dan ik had verwacht ben ik weer vaker gaan stappen. Een bruin café en een terrasje pikken trekken me ook. Die laatste zeker met dit weer, Vrijdag mag ik weer...![]()
Liefs Daniéla
iig, lag ik op balkon te slapen , lekker koel - en werd ik wakker met een lip 6 keer zo groot dan normaal, goedver, hebben ze me toch nog te pakken genomen, in da face!
Fay
-
Anon20180501
Die mug had ik doorgestuurd naar jou, een makkelijk hapje.
Drugs is voor mij ook verleden tijd, behalve dan dat ik misschien nog af en toe een jointje zal roken. Daar ben ik een half jaar voor ik begon met hrt mee gestopt omdat ik daarvan de zuivere effecten wil ervaren.
Goed dat je je distantieert van die "vriendenkring', ook ik heb dergelijke 'vrienden' allemaal de rug toegekeerd na het afkicken en ben zelfs verhuisd om mezelf een eerlijke kans te geven.
Het zou alles weer verpesten dus blijf er ver van weg.
Liefs Daniéla
Drugs is voor mij ook verleden tijd, behalve dan dat ik misschien nog af en toe een jointje zal roken. Daar ben ik een half jaar voor ik begon met hrt mee gestopt omdat ik daarvan de zuivere effecten wil ervaren.
Goed dat je je distantieert van die "vriendenkring', ook ik heb dergelijke 'vrienden' allemaal de rug toegekeerd na het afkicken en ben zelfs verhuisd om mezelf een eerlijke kans te geven.
Het zou alles weer verpesten dus blijf er ver van weg.
Liefs Daniéla
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Die zomernachten vind ik zo fijn.
Afgelopen nacht een flinke fietstocht gemaakt, langs de randen van Amsterdam naar Schiphol. Was heerlijk. In de ochtendschemering thuis gekomen en tot aan het begin van de avond geslapen. Het blijft gelukkig redelijk koel in de slaapkamer, want er komt geen zon binnen.
Dat soort dingen vind ik de laatste tijd ook veel leuker om 's nachts te doen. De kroeg is me namelijk een beetje gaan vervelen. Ik merk dat het minder leuk is zonder alcohol. Dat alcoholgebruik is nou juist iets dat ik de laatste tijd veel meer beperk, i.v.m. HRT. Dus in de kroeg kom ik veel minder en dan ga ik andere dingen doen.
Uitgaan vind ik nog wel heel leuk, maar dan ga ik liever dansen in een club. Dat gaat ook heel goed met 0%-bier. Vannacht ga ik dat dan ook doen! En om af te koelen misschien nog even een stukje zwemmen als ik tegen de ochtend weer thuis ben.
Afgelopen nacht een flinke fietstocht gemaakt, langs de randen van Amsterdam naar Schiphol. Was heerlijk. In de ochtendschemering thuis gekomen en tot aan het begin van de avond geslapen. Het blijft gelukkig redelijk koel in de slaapkamer, want er komt geen zon binnen.
Dat soort dingen vind ik de laatste tijd ook veel leuker om 's nachts te doen. De kroeg is me namelijk een beetje gaan vervelen. Ik merk dat het minder leuk is zonder alcohol. Dat alcoholgebruik is nou juist iets dat ik de laatste tijd veel meer beperk, i.v.m. HRT. Dus in de kroeg kom ik veel minder en dan ga ik andere dingen doen.
Uitgaan vind ik nog wel heel leuk, maar dan ga ik liever dansen in een club. Dat gaat ook heel goed met 0%-bier. Vannacht ga ik dat dan ook doen! En om af te koelen misschien nog even een stukje zwemmen als ik tegen de ochtend weer thuis ben.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Amber-B
Gewoon ogen open en blijven ademen....ik kwam vannacht om half 3 thuis (dan is t trouwens echt lekker buiten!), 22 uur wakker....kwart voor 8 er weer uit...gaat prima na n werkweek van ruim 50 uurDaniéla schreef:Ooit was ik ook piep en ging ik pas naar bed als de vogels begonnen te zingen.![]()
Some girls have a penis...some boys don't.