een compliment.......
Ik ben een keer serieus lastig gevallen door 2 mannen die gewoon een vrouw wilden , en dus maar dames op straat lastigvielen........
Aanspreken , hinderlijk volgen en lastigvallen en later insluiten, althans een poging daartoe
Ik kon net wegvluchten , een ns station in ...... later via een andere weg terug naar de auto......
Aan hun reacties en woorden viel niet op te maken dat ze wisten wat ik was maar dit soort aandacht kan ik missen als kiespijn
Renée
manwijf
-
Anon20210626
Re: manwijf
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Duckarmy
Heeft nog nooit iemand tegen me gezegd, maar ik doe alleen mijn vrouwenkleren thuis aan nooit buiten huis.
-
Merel77
Natuurlijk is dat een compliment

(...Pfff... vrouwen...)
(...Pfff... vrouwen...)
-
intrans
Het klinkt misschien raar maar ik vind het juist leuk om een geintje met mensen uit te halen.
Bijvoorbeeld als zij denken dat ik 100% vrouw ben, zo voel ik me ook maar alsnog, voor de lol mijn zware stem gebruiken om hilarische gezichten te zien.
Bijvoorbeeld als zij denken dat ik 100% vrouw ben, zo voel ik me ook maar alsnog, voor de lol mijn zware stem gebruiken om hilarische gezichten te zien.
-
Veronica
Of ineens zomaar op de straat met je zware stem schreeuwen, wedden dat iedereen kijkt maar niemand het doorheeftintrans schreef:Het klinkt misschien raar maar ik vind het juist leuk om een geintje met mensen uit te halen.
-
intrans
Haha, die ga ik ook een x uitproberen. ;pVeronica schreef:Of ineens zomaar op de straat met je zware stem schreeuwen, wedden dat iedereen kijkt maar niemand het doorheeftintrans schreef:Het klinkt misschien raar maar ik vind het juist leuk om een geintje met mensen uit te halen.
Bijvoorbeeld als zij denken dat ik 100% vrouw ben, zo voel ik me ook maar alsnog, voor de lol mijn zware stem gebruiken om hilarische gezichten te zien.(als je het goed doet dan)
-
Simão
Ik ben nog nooit uitgescholden en zal ook gewoon mijn schouders ophalen. Wat kan mij het schelen wat iemand die me niet kent over me zegt?
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
-
Paul
Ik ben in mijn hele leven zo vaak uitgescholden voor wat dan ook, dat het eigenlijk niet eens uitmaakt wát er wordt gezegd, maar door wie.
Is het iemand die je mag, ja, dat doet dan zeer, maar als het een voorbijganger is, tja, die heeft waarschijnlijk issues met zichzelf. Want waarom zou je een wildvreemde uitschelden (al dan niet in je uppie)? Volgens mij om de aandacht van jezelf af te leiden en een stukjes stoerdoenerij.
Is het iemand die je mag, ja, dat doet dan zeer, maar als het een voorbijganger is, tja, die heeft waarschijnlijk issues met zichzelf. Want waarom zou je een wildvreemde uitschelden (al dan niet in je uppie)? Volgens mij om de aandacht van jezelf af te leiden en een stukjes stoerdoenerij.
-
D4V1F
Hallo Paul!Paul schreef:Ik ben in mijn hele leven zo vaak uitgescholden voor wat dan ook, dat het eigenlijk niet eens uitmaakt wát er wordt gezegd, maar door wie.
Dus vroeger was je gepest? Daar kan je erge deuken van overhouden. Ik wil je voor iets uitnodigen om jezelf te bevrijden. Zo bedoel ik het eigenlijk meer om je hoofd leeg te maken, en te voelen vanuit je hart. Om vrij te zijn , en om je gelukkig te voelen. Misschien zal je een kijkje in 't boeddhisme willen nemen. Het boeddhisme is geen religie, maar een filosofie en een levensstijl. Het zal je goed doen, om de Buddha in jezelf te vinden.
Veel Vrede, liefde en balans.
Prayers go up and blessings come down