Het idee van baardgroei heb ik een keer tijdens een hele nare ongesteldheid gedaan om me wat beter te voelen. Als je zeker van jezelf bent en het zit er goed op kan je er in theorie misschien de straat mee op, maar je kan wel wat rare blikken krijgen gok ik. Je hebt een stuk van je eigen haar nodig want de baardgroei kleur zit vaak in de buurt van. Deze knip je in hele kleine stukjes. Dan vervolgens smeer je gel op je gezicht op de plek waar het haar moet zitten en dan 'sprenkel' je de haren eroverheen. 'Tis even klooien, maar kan leuk werken.
Dan, Mr Limpy. Als eerste packer is limpy een goede optie. Als je uit het buitenland wil bestellen is de Sailor softpack een populaire. De Masho is via een sexshop in Duitsland eventueel de bestellen mocht je een andere goedkope optie zoeken, maar daar heb ik geen ervaring mee, deze is redelijk nieuw.
Denk erom als je packer plakt (de Limpy in ieder geval) moet je hem poederen met maizena.
Tegen ongesteldheid kan je Orgametril bij de huisarts vragen. Ik durf het zelf niet aan want, hoezeer ik ook niet ongesteld wil worden, het idee dat er kans is op doorbraak bloeding als ik het niet verwacht vind ik nog erger. Ik slik zelf 'consequent' iboprofen tijdens m'n ongesteldheid. Niet alleen tegen de pijn maar ook omdat er dan minder in één keer uitkomt. Dus het geheel duurt 1 of 2 dagen langer maar ik heb er aanzienlijk minder last en bewustzijn van overdag.
Meer specifieke vragen?