Wachtlijst VUMC

Miazara

Re: Wachtlijst VUMC

Bericht door Miazara »

thegirlinme schreef:Oh als ik dan aan de diagnostische fase begin druk ik gewoon op print en klaar :D
dat zou ik niet doen. Gewoon het eerst laten uitleggen wat ze er in verwachten, kun je het nog aanpassen.
Veronica schreef:
thegirlinme schreef:wat schrijf je in zo'n levens CV?
is dat anders dan je levensverhaal?
Even kijken....... (diep nadenken :P )

Dus, mijn seksuele voorkeur, geaardheid, val ik op mannen, vrouwen, beide, op welke val ik het meest, heb je ooit sex gehad zo ja met welk geslacht, op welke leeftijd had je sex als je die had, heb je jezelf gemasturbeerd, zo ja wanneer, heb je familie, hoe hebben ze erop gereageerd.

Dat is het formulier in het notendop, daarna na 45 minuten wachten had ik een gesprek waar ik redelijk kort moest uitleggen hoe ik achterkwam, wat mijn gevoelens zijn enz.

Maargoed ik ben echt kortaf dus mijn levens verhaal past op een halve A4, alhoewel.... het kan langer worden, ik ben zelf een persoon die dat heel duidelijk in een gesprek kan uitleggen, maar op papier lukt dat haast niet.

Ik merk het wel, ze verwachten heus niet dat ik die levensverhaal nu op papier heb, 1 maand later wel, bij de 2de gesprek.
Ermm ok.. nee dus..

Een levens cv is een aantal pagina's waarin jij verteld wat je in je leven hebt meegemaakt. De meeste doen dit op hun eigen marnier, voor zo ver ik het weet doen de meeste een paar pagina's in chronologische volgorde. Sommige maken er een boekwerk van.
Of dat wat jij hier nu verteld er in wilt vertellen is helemaal aan jouw. Zelf heb ik dat niet gedaan. En die vragen betreft relaties, sex, geaardheid krijg je toch wel. Ook in de tests.

Maar goed, wacht gewoon af wat ze in het vu ervan verwachten, het kan altijd nog veranderen. Mocht je er een hekel aan hebben, ik heb gehoord dat diegene die het verzonnen heeft tevens mijn psycholoog is van buiten de vu :P
Code Sorceress
Veronica

Bericht door Veronica »

OOOO ...

Nou de dikste gedeelte zou tussen mijn 11de en 15de zijn, maar daar zit veel herhaling is, plus ik vind het een best aparte manier van hoe ik erachter ben gekomen dat ik bv geen homo ben of zo, maar dat ging echter vanzelf ik focuste mij zelden erop toen.
Afbeelding
Ilse

Bericht door Ilse »

thegirlinme schreef: en hoeveel vragen had jij goed? :lol:
hoeveel heb jij er op :wship:

ik begin nu al te twijfelen en te grinniken of ik dit bij het eerstvolgende gesprek bij de VU wel of niet ga vragen aan mijn psych. :D

groetjes mieke
Groetjes,
Ilse
Veronica

Bericht door Veronica »

Ik weet niet eens wat ik ga zeggen, vaak vergeet ik wat ik wou zeggen en achteraf denk ik "o jaa, dat was het" :fpalm:
Afbeelding
LauraB

Bericht door LauraB »

Veronica schreef:Ik weet niet eens wat ik ga zeggen, vaak vergeet ik wat ik wou zeggen en achteraf denk ik "o jaa, dat was het" :fpalm:
Dat is herkenbaar.

Ik ben zelf van de week begonnen met mijn levensverhaal te schrijven. Ik zit nu op 14 pagina's. Alwin heeft aangegeven er zeker 20 te verwachten, dat gaat zeker lukken.

Ik vind het wel behoorlijk lastig, vooral van heel vroeger. Wanneer was dat ook al weer komt vaak langs in mijn hoofd.
Venka

Bericht door Venka »

Ik had mijn verhaal al klaar voordat ik ook maar 1 psycholoog had gezien.Dus toen ik 5 december vorig jaar voor het eerst bij het PIG kwam overhandigde ik gelijk mijn verhaal aan Alwin.Hetzelfde gebeurde bij het VUmc in april dit jaar. Luc Gijs zei tegen mij bij het 1e gesprek dat hij bij het 2e gesprek wel mijn verhaal wilde hebben,ik heb toen even in mijn schoudertas gegrabbeld en heb het hem overhandigd.Maar bij het 2e gesprek niks nada niets van mijn verhaal gezien of gehoord.Wellicht lezen ze het van te voren of zo,Alwin en ik hebben letterlijk mijn verhaal door genomen.Hij las hardop en ik luisterde en hier en daar krabbelde hij wat aantekeningen en bij bepaalde momenten bleven we even stil staan om het dieper te behandelen.
Veronica

Bericht door Veronica »

15 pagina's... Hmm...

Ik denk dat als ik het nu bekijk dat het zoveel lijkt, maar ik denk dat als ik werkelijk aan die verhaal begin, die gewoon langer uitpakt dan waar ik nu vanuit ga.

LauraB, jij schreef zeker alles uitgebreid uitgelegd, alsof diegene er zelf naast staat? Dan zou ik in dat geval ook veel hebben meegemaakt, en dus is dat wel haalbaar.

Maar ik begin nu nog niet aan, pas na het gesprek maar wel voor school, anders heb ik teveel aan mijn hoofd, gaat wel heel snel als je het zo bekijkt :)

Ik ben in ieder geval super blij, en vol van vreugde dat ik die gesprekken al krijg, zeker omdat ik direct na de in-take vanuit ging dat ik pas rond april/mei 2014 aan de beurt komt (uitgaande van de wachtlijst toen).

Wie weet hoe ver ik volgend jaar april/mei ben, nu ik zo snel aan de beurt ben, maar 1 ding is zeker mijn hart bonk nu al van de spanning :)
Afbeelding
Miazara

Bericht door Miazara »

ik had er maar 3 of 4 pagina's.. hmm, ik vond het echt een kut ding om te schrijven..
Code Sorceress
Ilse

Bericht door Ilse »

17 pagina's zijn het geworden, maar met 45 jaar heb je ook wat op te schrijven :oops:

groetjes mieke
Groetjes,
Ilse
Engel

Bericht door Engel »

Oef heb 8 kantjes met 10 jaar meer.Moest het ook al maken voor mijn psychiater . Dus ga ook op prt knop drukken
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank