Is je gender altijd hetzelfde, of verandert het? Praat mee!

Nieuwsberichten
Noor S.

Is je gender altijd hetzelfde, of verandert het? Praat mee!

Bericht door Noor S. »

Hallo allemaal,

Ik probeer op mijn site een discussie op gang te krijgen over de fluïditeit van gender. Ik ben op zoek naar ervaringsverhalen om er achter te komen of meer mensen het gevoel hebben dat hun genderidentiteit niet altijd hetzelfde is. Ook als je voelt dat je gender een absolute constante is hoor ik graag van je!

Als je wilt meewerken, ga dan naar http://www.tijd-voor-t.nl/columns/goede ... te-tijden/ en deel je gedachten.

Alvast bedankt,

Noor
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Is je gender altijd hetzelfde, of verandert het? Praat m

Bericht door Eva »

Mijn mening is dat je genderidentiteit als zodanig niet verandert. Er kunnen periodes in je leven zijn dat je dit anders ervaart of probeert te beleven, maar dat verandert niets aan je werkelijke genderidentiteit.

Een dergelijke discussie kan overigens ook hier gevoerd worden, Noor. Als je wilt verwijzen naar een locatie, blog of website waar een interessante discussie gaande is, is dat natuurlijk prima, maar om hier op voorhand discussies elders aan te kondigen vind ik nogal op het randje en komt niet overeen met de motivatie die je gaf bij je aanmelding voor dit forum.

vrgr
Eva
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Eva
Beheerder

Bericht door Eva »

@ Noor S.

Het enige doel van je forumlidmaatschap lijkt inmiddels het trekken van bezoek naar je eigen 'site', terwijl dit forum toch primair bedoeld is voor informatie-uitwisseling en discussie. Als je actief aan het forum wilt deelnemen zou ik het op prijs stellen daar signalen van te zien. Als dat niet het geval is kunnen we je forumlidmaatschap misschien beter deactiveren.

groet
Eva
Eva
Beheerder

Bericht door Eva »

Het forumlidmaatschap van Noor S. is gedeactiveerd.