Kreeg een sms van vaders dat ze net thuis waren en mijn mooie brief hadden gelezen. Ze moeten het natuurlijk nog laten bezinken maar 'natuurlijk is het allemaal goed'.
Ik had acceptatie wel verwacht want zo zijn ze. Maar bleef natuurlijk erg spannend.
@Daniéla, heb gelukkig wel van de rust kunnen genieten en lief was weer lief en heeft niks gedaan dus de coming out naar het gros zal over ons samen zijn. Grootste ploeg vrienden die nog niks weten is morgen aan de beurt. Naar gelang het gesprek met m'n ouders morgen de familie. Masr eerst broer en zussen.
Nathan90 schreef:
Kreeg een sms van vaders dat ze net thuis waren en mijn mooie brief hadden gelezen. Ze moeten het natuurlijk nog laten bezinken maar 'natuurlijk is het allemaal goed'.
hoi nathan,
dit is heel goed nieuws en lijkt zeker positief voor de toekomst
let je wel op als je buiten komt dat je niet weg zweeft(er zal waarschijnlijk wel een last van je schouders zijn afgevallen of niet?)
Vanacht nog bericht van moeders ontvangen in de trant van: Spannende tijd, gelukkig blijf ik hun kind waar ze van houden. Ook de liefde voor mijn partner verandert niet en ze is blij dat het het weet.
Zal ze vanavond wel spreken als we nog langsgaan, dus dat is nog even spannend. Gewoon puur omdat ik persoonlijke gesprekken slecht face-to-face kan houden. Maar geen spanning betreft schok of acceptatie meer, dus dat is fijn.