De reden dat ik Skype gebruik, ook al is zelfs die niet 100% veilig (en bedankt Microsoft, had hun niet over moeten nemen)TheGirl schreef:Claire schreef:Is al te laat Aafke NSA weet alles van je
Dit http://nieuws.nl.msn.com/buitenland/nsa ... nder-bevel" target="_blank ?
vraagje
-
Veronica
Re: vraagje
-
Venka
jeetje maak jij gebruik van de apple app store,nou een apple product is wel het laatst waar ik gebruik van maak.Ik hou graag van zelf bepalen waar ik iets vandaan haal of het nu een film.game,muziek,app is en ik heb het idee dat dat met apple niet het geval is.Je zal mij ook nooit met een iphone zien en dan alles via i tunes,nee dankje.Zo kwam laatst een collega bij mij en vertelde dat hij een nieuw album of zo iets(10 liedjes) op zijn phone had gezet en koste hem bijna 10 euro,99 cent per MP3.Nou toen heb ik hem verteld dat ik voor minder wel een miljoen MP3tjes kan downloaden en ook in 320 kpbs.Toen moest hij wel ff krabben achter zijn oor.
-
Venka
Ik lig daar niet wakker van,de Amerikanen die doen maar.TheGirl schreef:Claire schreef:Is al te laat Aafke NSA weet alles van je
Dit http://nieuws.nl.msn.com/buitenland/nsa ... nder-bevel" target="_blank ?
-
TheGirl
Sommige fora hebben dit http://support.freeforums.org/viewtopic.php?f=1&t=84836" target="_blank
-
Freetouch
Hahaha, nou, je kunt ook gewoon mp3-tjes op je iphone zetten hoor... hoeft echt niet via i-tunes...Aafke schreef:jeetje maak jij gebruik van de apple app store,nou een apple product is wel het laatst waar ik gebruik van maak.Ik hou graag van zelf bepalen waar ik iets vandaan haal of het nu een film.game,muziek,app is en ik heb het idee dat dat met apple niet het geval is.Je zal mij ook nooit met een iphone zien en dan alles via i tunes,nee dankje.Zo kwam laatst een collega bij mij en vertelde dat hij een nieuw album of zo iets(10 liedjes) op zijn phone had gezet en koste hem bijna 10 euro,99 cent per MP3.Nou toen heb ik hem verteld dat ik voor minder wel een miljoen MP3tjes kan downloaden en ook in 320 kpbs.Toen moest hij wel ff krabben achter zijn oor.
Apple Rocks!
“good enough”
-
Veronica
Nooit een liedje gekocht voor mijn iPhone en ik gebruik iTunes toch al jaren op mijn Windows laptop, lekker georganiseerd en het werkt perfect voor mij, geldt voor de rest ook en de meeste apps zijn toch gratis, die wat ik heb gekocht zijn alleen 3 games 
En ja Apple rocks, als je het geld hebt wel ja, ik zou ZO graag een Macbook Pro Retina 15" willen hebben, alleen als ik nu die 2800 euro had zou ik het voor iets belangrijkers besteden dan dat
En ja Apple rocks, als je het geld hebt wel ja, ik zou ZO graag een Macbook Pro Retina 15" willen hebben, alleen als ik nu die 2800 euro had zou ik het voor iets belangrijkers besteden dan dat
-
Freetouch
Elke euro kun je maar 1x uitgeven...
maar wat dacht je van een spaarpotje?
“good enough”
-
Veronica
Al geprobeerd, maar het is iedere keer wat, trouwens mijn 3 jaar oude laptop doet het prima dus het valt mee.thegirlinme schreef:Elke euro kun je maar 1x uitgeven...
-
Freetouch
-
Anon20180501
Een terugkomen op die Tekst-Enhance pop-ups. Had ik een dag of drie geleden ook last van. Volgens velen die er ervaring mee hebben moeten de mensen achter deze agressieve vorm van adverteren, waarbij ze gelijk gegevens van de gebruiker doorverkopen, levenslang opgesloten worden, zo kwaad zijn ze. Ik kon zelfs niet meer reageren op het forum, het beheer was gedeeltelijk overgenomen door deze ellendelingen.
Maar goed, ik ben, en dat mag geen verrassing zijn, ook digibeet. Ik heb een kennis van mij er naar laten kijken en die had er diverse antivirus programma's op los gelaten maar geen enkele werkte. Toen hebben we (was ook mijn idee
) daar waar alle downloads op datum gerangschikt staan de voorlaatste download als herstelpunt genomen en tot daar alles laten ruimen. En dat hiep wel. We moesten daarna nog wel een paar dingen weer terugzetten of verwijderen maar dat was zo gebeurd.
Liefs Daniéla
Maar goed, ik ben, en dat mag geen verrassing zijn, ook digibeet. Ik heb een kennis van mij er naar laten kijken en die had er diverse antivirus programma's op los gelaten maar geen enkele werkte. Toen hebben we (was ook mijn idee
Liefs Daniéla