Wat een hitte zeg.

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Freetouch »

Het kan niet warm genoeg zijn..... 8-)

Tot 40 graden is het heerlijk, daarboven word het ook vervelend...

X
“good enough”
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Veronica »

40 is prima, maar niet in nederland, dan ga je bijna dood aan...
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Als je ondanks de hitte er altijd perfect opgemaakt bij wil lopen dan hier wat Tips.
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Veronica »

Inderdaad een goede tip, maar wel erg duur zeg :/
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Vond ik ook Veronica, maar je hoeft het niet zo duur te maken, er zijn genoeg goede alternatieven voor weinig verkrijgbaar.
Overigens maak ik me nog lichter op dan normaal met dit weer, van uitlopers of verkleuringen heb ik dan ook weinig tot geen last.
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Amber-B »

Wat ik me dan toch afvraag...als jullie die hitte zo verdomd lekker vinden, waarom zitten jullie dan de godsganse dag op t forum? Zet die pc uit, pak n boek en ga buiten wat doen...zwemmen of zo...
Some girls have a penis...some boys don't.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20210626 »

zit nu in de tuin even bij te komen , was iets te warm op het werk.......
Op een dak , geen schaduw en geen wind......... , alle kanten ingesloten ....... Zelfs de witte kiezels waren te heet om langer dan 2 seconden aan te raken , en dan moet je vaak onder van alles doorkruipen..... 6 liter water hebben me er doorheen gesleept
Helaas morgen weer, zal een thermometer meenemen........
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Veronica »

Morgen wordt het flink warmer dan vandaag.

Ik blijf gewoon de hele dag thuis.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Nou Amber, ondanks dat ik er goed tegen kan ben ik geen grote fan van hittegolven. Zo rond de 3 à 24 graden vind ik lekker. Zwemmen deed ik nooit en zal ook nooit een hobby van me worden maar voor een beetje flaneren op een boulevard aan de kust ben ik wel te porren.

Tijdens de kermis had ik geen keus, roze maandag was het snikheet en hartstikke druk, net als op de vrijgezellen-dag Vrijdag. Afgelopen dagen was het stukken minder heet en daar heb ik gisteren dan ook van geprofiteerd, toen ben ik gaan shoppen en borrelen in het centrum. Vandaag en morgen hoef ik niet weg maar thuisblijven als er iets leuks of belangrijks op het program staat doe ik nooit. Mijn oefeningen om weer het figuurtje van een 18-jarige te krijgen :) worden wel een stuk zwaarder met dit weer maar ik doe ze wel.

Mij hoor je niet juichen of klagen maar ik snap het wel als anderen dat wel doen.

Liefs Daniéla
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Jeste »

Amber schreef:Wat ik me dan toch afvraag...als jullie die hitte zo verdomd lekker vinden, waarom zitten jullie dan de godsganse dag op t forum? Zet die pc uit, pak n boek en ga buiten wat doen...zwemmen of zo...
Hoge temperaturen zijn wel lekker, alleen die zon... :( Ik blijf toch iemand die van het donker van de nacht houdt. Nou goed, een uurtje op het balkon in de zon liggen, met een dikke handdoek over m'n gezicht, is wel fijn. Is ook gezond en ik wordt er een beetje bruin van, zolang ik niet te lang blijf liggen, want verbranden is dan weer niet de bedoeling.
De "sportieve" buitenactiviteiten bewaar ik echter voor de avond en nacht. Met een temperatuur die naar een minimum van 20 tot 19 graden daalt is het heerlijk zwemmen.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Plaats reactie