Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat een hitte zeg.

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Mijn haar was ruim 50 cm lang en ik droeg het nooit volledig in een staart en stak het nooit op. Het was net of ik de hele dag met een bontmuts rondliep.
Normaal niet maar op de kermis had ik daar zeker wel veel last van, en al helemaal wanneer ik ergens binnen was.
Afgelopen Dinsdag heb ik het in laagjes laten knippen en het is max. nog maar zo'n 12 cm lang... Heerlijk maar nu is het weer koud! Brr... Grr... :)
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Veronica »

Mijn haren vallen gewoon over mijn schouders (net geen 50cm lang) maar ik heb er nooit last van, ook niet als het warm is.

Ik ben ook het type "ik heb hekel als mijn haar niet los is" dus alleen als ik thuis stofzuig of dergelijke dan wel een haarklem, in een staart doe ik ze nooit want ik vind het absoluut niet bij mij passen en ik krijg barstende koppijn van.

Wel regelmatig naar de kapper, iedere 3 a 5 maanden.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Hai Veronica,

Ik droeg mij haren ook bijna altijd los, kon je er tenminste sexy in woelen tijdens het dansen. :)

Ik laat mijn kapster elke 6 tot 8 weken terugkomen om het te verven (altijd 2 kleuren) maar soms knipt ze ook de puntjes als het nodig is. Het model dat ik de laatste jaren erin had laten brengen was bijna overal 1 lengte en achter in een punt. Nu wilde ik laagjes over de hele lengte maar dat ging niet zomaar met mijn haren zei ze, dat was iets te dun om het direkt in laagjes te kunnen knippen, het moest dus eerst helemaal teruggeknipt worden tot net boven mijn schouders en dan laagjes erin brengen. En dan maar laten groeien en af en toe snoeien. :)

Toen ze klaar was schrok ik wel van wat ze eraf had geknipt, dat was genoeg om er een pruik van te maken. :fpalm:

Liefs Daniéla
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Amber-B »

De hitte in huis is vandaag groter dan er buiten....lekker n stukje gefietst net, Rapunzel & Alice in wonderland gehaald en nog even naar t spoorwegmuseum geweest.. tis echt zalig!
Some girls have a penis...some boys don't.
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door intrans »

Daniéla schreef:Mijn haar was ruim 50 cm lang en ik droeg het nooit volledig in een staart en stak het nooit op. Het was net of ik de hele dag met een bontmuts rondliep.
Normaal niet maar op de kermis had ik daar zeker wel veel last van, en al helemaal wanneer ik ergens binnen was.
Afgelopen Dinsdag heb ik het in laagjes laten knippen en het is max. nog maar zo'n 12 cm lang... Heerlijk maar nu is het weer koud! Brr... Grr... :)
Jaloers op die 50 cm, ik heb nog een lange weg te gaan om dat überhaupt te bereiken.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Ging best snel bij mij, Intrans. Een beetje afgaand op je foto's en dan vooral gelet op de lengte van je haren (je lippen ben ik jaloers op :) ), ongeveer dezelfde lengte - iets korter dacht ik - was het bij mij zo'n 1.5 jaar geleden nog. Maar het is ooit ca. 65 cm geweest, dat is te lang nu ik 50 ben, dat doe ik niet meer.
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door intrans »

Nou, nog even afwachten dan maar! Bedankt nog. Lippen kun je altijd bij tekenen met lippotlood en lipstick, staan paar goede filmpjes van op Youtube. Als je daar niet van houdt zijn er altijd nog injecties die niet zo heel duur kosten, ;).
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Ik weet het maar lijntjes & lippenstift deed ik 11 jaar geleden nog wel maar de laatste jaren niet meer. Ik wil ze misschien wel nog ooit in laten spuiten en dan stift ik ze natuurlijk ook meteen.

En die van jou, is geen trucje aan te pas gekomen volgens mij?
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Veronica »

Daniéla schreef:Hai Veronica,
Toen ze klaar was schrok ik wel van wat ze eraf had geknipt, dat was genoeg om er een pruik van te maken. :fpalm:
Daarom beslis ik wat de kapster doet en kijk steeds mee wat zij flikt. ;)

Maar het blijft bij punten meer niet, enigste wat ik wel 2 jaar terug deed is steeds ze zo laten knippen dat ze overal diezelfde lengte hebben, daardoor lijken ze in mijn geval een stuk voller (al heb ik een bos haar, gelukkig).
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Freetouch »

Ik had ze tot vorige maand ook lang, nu vanwege de heerlijke zomer even lekker kort, maar in een jaar zijn ze gewoon weer lang hoor!
alleen in de periode tussen kort naar lang, is het altijd zo'n zwerver kapsel. hihihi

X
“good enough”