Interessant stukje...sinds ik aan de hormonen ben begonnen begin ik dit ook meer en meer te herkennen. Toen ik t met n goede vriendin er over had, zei ze dat ik gewoon ongesteld was.
http://www.examiner.com/article/the-bloodless-period" target="_blank
zijn er meer transmeiden die dit herkennen?
the bloodless period...
-
Amber-B
the bloodless period...
Some girls have a penis...some boys don't.
-
Anon20180501
Re: the bloodless period...
Nog niet... 
-
LisaM
Ik heb pms, huilbuien en prikkelbaar, bijna altijd op dezelfde dag van de maand...
Hormonen hebben mijn lichaam tamelijk grondig verbouwd, dus verbazen doet het mij niet.
Lisa
Hormonen hebben mijn lichaam tamelijk grondig verbouwd, dus verbazen doet het mij niet.
Lisa
-
Anon20180501
Ik slik al ruim 2 jaar hormonen (nog geen srs), huilbuien en prikkelbaar zijn komen me zeker bekend voor maar ik heb ze nog nooit getimed.huilbuien en prikkelbaar, bijna altijd op dezelfde dag van de maand
Zal ik eens gaan doen. Overigens scheid ik daarbij geen vocht uit. (voor zover ik weet)
btw, hoe gaat het met je LisaMarie?
-
Charissa
Hhmz intresant dit wist ik nog niet maar ben wel benieuwd hoe dat bij mij zal zijn als man kan ik amper huilen voel me wel altijd down of zo maar huil nooit dus ben benieuwd hoe dat zou zijn met hormonen
-
Amber-B
ik ben ook nooit n jankerd geweest, maar heb vorige week zitten huilen vanwege de schattigheid in Enchanted en net nog bij t einde van Bambi...Charissa schreef:Hhmz intresant dit wist ik nog niet maar ben wel benieuwd hoe dat bij mij zal zijn als man kan ik amper huilen voel me wel altijd down of zo maar huil nooit dus ben benieuwd hoe dat zou zijn met hormonen
Some girls have a penis...some boys don't.
-
Anon20180501
Ik zat te denken... mijn borsten groeien niet de hele maand door (ook niet lichtjes heb ik het gevoel) maar zou de periode dat ze extra gevoelig zijn en naar mijn mening ook werkelijk groeien iets te maken kunnen hebben met pms?
-
LisaM
Op Issis hou ik een soort van dagboek bij..Daniéla schreef:Ik slik al ruim 2 jaar hormonen (nog geen srs), huilbuien en prikkelbaar zijn komen me zeker bekend voor maar ik heb ze nog nooit getimed.huilbuien en prikkelbaar, bijna altijd op dezelfde dag van de maand
Zal ik eens gaan doen. Overigens scheid ik daarbij geen vocht uit. (voor zover ik weet)
btw, hoe gaat het met je LisaMarie?
Lisa
-
Anon20180501
Uhm... goed dus?