Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat een hitte zeg.

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Veronica »

Groeien ze zo snel bij jouw dan?

Bij mij gaat het zo'n 10cm per jaar, bereken dat maar eens als je bekijkt dat ik nu 52cm heb (net voor de grap gemeten).
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Freetouch »

Oh 10cm per jaar....
Dat is idd erg traag...
Als ik 2 maanden niet naar de kapper ga, dan kan ik al echt staartjes maken...
in 1 jaar red ik echt wel 40 - 50 cm....
“good enough”
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Ik heb er ook zelf voor gekozen, Veronica. Met mijn vinger de lengte in mijn nek aangewezen maar ik had even niet in de gaten dat er dan ruim 35 cm vanaf zou gaan.
Ik denk dat ik ook maar een grote spiegel ga kopen :)
Ik kreeg wel al complimenten voor mijn korte koppie, mijn gezicht sprak ze meer aan. Ik zelf moet er vooral nog aan wennen.

Inderdaad Melany, op gegeven moment heeft het een bepaalde lengte waarop het nergens meer op trekt. Dan twijfel ik wel eens of ik het maar weer kort zal laten knippen of toch door zal laten groeien. Vooralsnog werd het altijd het laatste, dan maar even voor schut voor mijn gevoel. :)

liefs Daniéla
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Freetouch »

Daniéla schreef:Ik heb er ook zelf voor gekozen, Veronica. Met mijn vinger de lengte in mijn nek aangewezen maar ik had even niet in de gaten dat er dan ruim 35 cm vanaf zou gaan.
Ik denk dat ik ook maar een grote spiegel ga kopen :)
Ik kreeg wel al complimenten voor mijn korte koppie, mijn gezicht sprak ze meer aan. Ik zelf moet er vooral nog aan wennen.

Inderdaad Melany, op gegeven moment heeft het een bepaalde lengte waarop het nergens meer op trekt. Dan twijfel ik wel eens of ik het maar weer kort zal laten knippen of toch door zal laten groeien. Vooralsnog werd het altijd het laatste, dan maar even voor schut voor mijn gevoel. :)

liefs Daniéla
Dat doe ik gewoon met je mee, haarband, elastiekjes en haarspelden doen in die periode gewoon hun werk....

X
“good enough”
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Wow!, dat is wel heel erg snel Melany, mijn haren groeien maar zo'n 10 à 12 cm per jaar.

Edit; ik kan je dus nooit bijhouden... :)
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Freetouch »

Ja is wel snel, maar het probleem is dat dat niet alleen op mijn koppie is... :cry:
“good enough”
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Ik vraag me af of dat een probleem gaat worden. Ik was niet zwaar en licht behaard, voor de hrt moest ik zo'n 1 keer per week mijn benen scheren, mijn armen 2 keer per week.
Nu beide ongeveer 1 keer in de maand maar dat is meer uit gewoonte, niet omdat het perse nodig is. Als het warm weer is groeit het wel sneller, dan moet ik het ook echt vaker scheren.

Liefs Daniéla
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Freetouch »

Ach ik ben me aan het oriënteren op een goede huidtherapeut en maar alvast te beginnen ,met Laser ontharen...
“good enough”
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Anon20180501 »

Zoals je ook vandaag weer hebt kunnen lezen, ledematen en romp ontharen wordt niet vergoed. Dan kan je inderdaad net zo goed nu al beginnen maar je kan ook eerst de hrt de helft van het werk doen, ben je uiteindelijk goedkoper uit... :?

x
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat een hitte zeg.

Bericht door Freetouch »

het geld is niet mijn grootste zorg... ;)
“good enough”