Voedingsupplementen, roken etc.
-
TheGirl
Voedingsupplementen, roken etc.
In hoeverre hebben voedingsupplementen, vitamin Omega 3 etc invloed op uiterlijk. Tevens roken en vlees eten.
-
intrans
Re: Voedingsupplementen, roken etc.
Ik weet persoonlijk dat Omega 3 goed voor je huid en ervoor zorgt dat deze mooi van kleur wordt en vet blijft, dus niet uitdroogt.TheGirl schreef:In hoeverre hebben voedingsupplementen, vitamin Omega 3 etc invloed op uiterlijk. Tevens roken en vlees eten.
Ook is het goed voor de hersenen qua denk en concentratievermogen.
Roken = een NO NO voor je huid en ik raad iedereen aan om te stoppen. Het is niet alleen slecht voor je huid maar beschadigd organen, je krijgt gele tanden en nagels, je haar wordt zwakker en je krijgt een niet zo'n frisse rokersstem.
Ik vind dat je altijd kunt zien aan mensen of ze al jaren roken, ze zien er stukken ouder uit.
Vlees heb je nodig en zitten veel eiwitten in, helaas is het meeste vlees vol gespoten met hormonen wat je uit te supermarkt koopt en daar zitten nadelen aan, ik koop dus het liefst Biologische vlees.
Dit is alles wat ik weet, hoop dat je er wat aan hebt.
-
Freetouch
Alochol veranderd de werking van de lever...
De lever is het belangrijkste orgaan in je stofwisseling, en daarmee ook het belangrijkste orgaan die je jong houd...
Dus ook Alcohol is een NO NO
De lever is het belangrijkste orgaan in je stofwisseling, en daarmee ook het belangrijkste orgaan die je jong houd...
Dus ook Alcohol is een NO NO
“good enough”
-
Veronica
Biologische vlees is ook niet zo goed hoor, de dieren worden minder gespoten maar het gebeurt nog steeds.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
De HRT kan je lever schade toebrengen. Ik gebruik daarom capsules met Mariadistel. Kan ook geen kwaad als je wel eens alcohol gebruikt.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Joyce
ca 14 dagen geleden op nu.nl dat omega 3 goed was voor hart en bloedvaten maar dat mannen
een verhoogd risico krijgen op prostaat kanker (Engels onderzoek)
een verhoogd risico krijgen op prostaat kanker (Engels onderzoek)
-
intrans
Dat weet ik ook wel, maarja het is iets of niets. Dan maar het liefst minder volgespoten als dat al helpt.Veronica schreef:Biologische vlees is ook niet zo goed hoor, de dieren worden minder gespoten maar het gebeurt nog steeds.
-
TheGirl
Ik betwijfel of Biologisch wel zo gezond is als beweerd wordt, voor de massa productie zijn intrede deed in Europa, Noord-Amerika en Asia warden mensen veel minder oud dan nu.intrans schreef:Dat weet ik ook wel, maarja het is iets of niets. Dan maar het liefst minder volgespoten als dat al helpt.Veronica schreef:Biologische vlees is ook niet zo goed hoor, de dieren worden minder gespoten maar het gebeurt nog steeds.
Dit type voedsel eten we nu al generaties, in de loop van eind 19e tot nu zou de mens zich aangepast moeten hebben aan gemanipuleerd voedsel en staan we verder af van natuurlijke voeding.
Voedingsupplementen zijn niet natuurlijk echter bevatten wel stoffen die het lichaam nodig heft, tekort komt door ons voedingspatroon.
-
TanteJuut
Ik probeer gezond te eten, slik een goede (solgar) multivitamine, een omega 3/6 capsule en voor de rest veel (2-3 gram) chlorella! Knapt je huid zichtbaar van op. Is de beste ontgifter die er is. Ik eet biologisch uit principe, want ondanks alle scepsis en relativering, is nog veel meer mis met de bio-industrie.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
J1nny
Gezond verstand is de beste raadgever in deze meestal.....
Roken, alcohol, patat, hamburgers, enz, alles met mate gebruiken (op de eerste na) is het beste voor je lichaam......
En onthoud, als je aan zo een pittoreske rotonde woon waar dagelijks een hoop verkeer langs gaat, je kunt nog zo gezond eten, maar de afremmende en optrekkende voertuigen brengen veel meer rotzooi in de lucht dan dat je met gezond eten goed kunt maken....
Roken, alcohol, patat, hamburgers, enz, alles met mate gebruiken (op de eerste na) is het beste voor je lichaam......
En onthoud, als je aan zo een pittoreske rotonde woon waar dagelijks een hoop verkeer langs gaat, je kunt nog zo gezond eten, maar de afremmende en optrekkende voertuigen brengen veel meer rotzooi in de lucht dan dat je met gezond eten goed kunt maken....