Ik sport (nog) niet.
Wie wel?
Hoe gaat het met kleden?
Waar rekening mee te houden met sport kiezen?
Reking houden met sportkleding?
Wat vind je een leuke sport?
etc.
Wat ik direct al afwijs is voetbalm is namelijk niet mijn ding en fitness wat spiermassa opbouwt. Er is een andere vorm van fitness wat dit niet doet, hoe heet dit?
Sporten liefst in Poloshirt en sneakers.
Sport
-
Fay
Re: Sport
fietsen, racefiets, en je ziet er onwijs lullig uit in zon wielerpakje en dat geld voor zowel de heren als damesvariant
Heb wel gemerkt dat ik met hele andere energie fiets dan voorheen, ik zit anders beweeg anders, eleganter, soepeler, en fiets minder hard
Fay
Heb wel gemerkt dat ik met hele andere energie fiets dan voorheen, ik zit anders beweeg anders, eleganter, soepeler, en fiets minder hard
Fay
-
LauraB
Ik ben weer even gestopt met sporten, geen tijd, te weinig geld, geen leuke outfit waar ik me prettig in voel.
Wil wel over een tijdje weer oppakken. Iets binnen, geen competitie sport. Ik heb te lang competitie gedrag geforceerd dat ik dat zo veel mogelijk ontloop.
Wil wel over een tijdje weer oppakken. Iets binnen, geen competitie sport. Ik heb te lang competitie gedrag geforceerd dat ik dat zo veel mogelijk ontloop.
-
Simão
Ik rijdt paard...
Voor iemand die op een manege gaat rijden: Je gaat gewoon gekleed heen en in dezelfde kleren terug, geen omkleedperikelen.
Kan het zeker aanraden, volwassen ruiters zijn over het algemeen prettige mensen om mee om te gaan, rijden is inspanning, maar ontspanning voor de geest. Het doet niet zoveel voor je figuur of spierkracht als je daar naar zoekt, maar wel voor je uithoudingsvermogen en buikspieren...
Voor iemand die op een manege gaat rijden: Je gaat gewoon gekleed heen en in dezelfde kleren terug, geen omkleedperikelen.
Kan het zeker aanraden, volwassen ruiters zijn over het algemeen prettige mensen om mee om te gaan, rijden is inspanning, maar ontspanning voor de geest. Het doet niet zoveel voor je figuur of spierkracht als je daar naar zoekt, maar wel voor je uithoudingsvermogen en buikspieren...
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark