hoge hakken

Make-up, kleding, en zo voort
Veronica

Re: hoge hakken

Bericht door Veronica »

Nu niet maar als ik met de HRT begin ga ik toch wel een paar hakken halen, ik ben er zelf helemaal gek op en dan leer ik ook nog eens om te lopen op die dingen :lol:

De elegantie van de loop van een vrouw in hakken, daar kan geen man tegen op (tenzij het een homo is, no offense please).

Ik word zo jaloers als ik een vrouw zie op hakken die ik mooi vind, pff nog even wachten Veronica ;)
Afbeelding
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Vind vooral hakken geweldig mooi, maar door m'n lengte zal ik ze helaas niet zo snel dragen.
Draag met kouder weer wel eens laarsjes met een wat lagere hak, wat toch helpt om eleganter te lopen en zorgt voor het leuke "klik-klak" geluid.
Meestal loopt ik trouwens op sneakers, het ligt er net aan waar ik zin in heb of aan doe.
Arike schreef:mijn hakhoogte ligt gemiddeld zo op een 6 cm of zes
Overigens vind ik pumps met een hakje er best wel bij horen om een zakelijke outfit af te maken...
Dat zeker, bepaalde outfits vragen er gewoon om. Heb daarvoor één paar enkellaarsjes en een paar zwarte pumps met hoge hakken, allebei 7cm.
Kleiner word ik er niet op, maar dat ben ik op platte schoenen ook niet, dan kijken mensen juist of ik hakken aan heb xD
Verder zelfde verhaal als Jinny, al ben ik mijn ideale paar open schoenen nog niet tegen gekomen.
Afbeelding
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Sabrina schreef:Vind vooral hakken geweldig mooi, maar door m'n lengte zal ik ze helaas niet zo snel dragen.
Draag met kouder weer wel eens laarsjes met een wat lagere hak, wat toch helpt om eleganter te lopen en zorgt voor het leuke "klik-klak" geluid.
Meestal loopt ik trouwens op sneakers, het ligt er net aan waar ik zin in heb of aan doe.
Arike schreef:mijn hakhoogte ligt gemiddeld zo op een 6 cm of zes
Overigens vind ik pumps met een hakje er best wel bij horen om een zakelijke outfit af te maken...
Dat zeker, bepaalde outfits vragen er gewoon om. Heb daarvoor één paar enkellaarsjes en een paar zwarte pumps met hoge hakken, allebei 7cm.
Kleiner word ik er niet op, maar dat ben ik op platte schoenen ook niet, dan kijken mensen juist of ik hakken aan heb xD
Verder zelfde verhaal als Jinny, al ben ik mijn ideale paar open schoenen nog niet tegen gekomen.
Er zijn momenteel hele leuke ballerinas te koop...
“good enough”
intrans

Bericht door intrans »

Veronica schreef:Nu niet maar als ik met de HRT begin ga ik toch wel een paar hakken halen, ik ben er zelf helemaal gek op en dan leer ik ook nog eens om te lopen op die dingen :lol:

De elegantie van de loop van een vrouw in hakken, daar kan geen man tegen op (tenzij het een homo is, no offense please).

Ik word zo jaloers als ik een vrouw zie op hakken die ik mooi vind, pff nog even wachten Veronica ;)
Ik droeg zonder HRT ook al hakken en zelfs in jongenskleding. Wat laat je, gewoon lekker doen!
mvhland

Bericht door mvhland »

intrans schreef: Ik droeg zonder HRT ook al hakken en zelfs in jongenskleding. Wat laat je, gewoon lekker doen!
Helaas nog maar een paar keer gezien hier in Amsterdam. Zouden er meer moeten durven, maar ja, durf het zelf eigenlijk ook niet echt. Ja, naar een leuk feestje of zo, maar gewoon zo overdag is toch anders.
intrans

Bericht door intrans »

mvhland schreef:
intrans schreef: Ik droeg zonder HRT ook al hakken en zelfs in jongenskleding. Wat laat je, gewoon lekker doen!
Helaas nog maar een paar keer gezien hier in Amsterdam. Zouden er meer moeten durven, maar ja, durf het zelf eigenlijk ook niet echt. Ja, naar een leuk feestje of zo, maar gewoon zo overdag is toch anders.
Je moet daar overheen groeien. Ik ben nu op een punt dat het me 0.0% kan schelen wat mensen zeggen of doen, heeft ook wel even geduurd hoor.

xx
Veronica

Bericht door Veronica »

Daar zou ik nog flink aan moeten werken, maar meer voor mezelf als iemand mij aankijkt heb ik er schijt aan maar stiekem en onbewust blijkt het dat ik dan ineens erg vaak weer zit te kloten op mijn telefoon, aldus mijn vrienden en volgens hun val ik dan JUIST op omdat ik steeds zit te internetten als ik ergens onderweg ben dan dat ik gewoon kijk waar ik loop.

Maar aan de andere kant, de meeste mensen doen dat ook.
Afbeelding
Claire

Bericht door Claire »

Ikke ook! gewoon doen hebben mensen die je zien wat te vertellen thuis :D
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
intrans

Bericht door intrans »

Claire schreef:
Precies! (:
Ilse

Bericht door Ilse »

Claire schreef:
wow, dat menen jullie echt hè, goed zeg :wship:
Groetjes,
Ilse