hoe doen jullie het in het dagelijkse leven mannen?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Mossel92

hoe doen jullie het in het dagelijkse leven mannen?

Bericht door Mossel92 »

Ik vroeg me af hoe het bij jullie gaat mannen die geen hormonen gebruiken.
Met hormonen zie je er snel mannelijker uit natuurlijk.
Hebben jullie bewust erover nagedacht om er niet aan te beginnen?
Dont be ashamed, Just be yourself
Simão

Re: hoe doen jullie het in het dagelijkse leven mannen?

Bericht door Simão »

Ik ben inmiddels 52 en ben bang voor risicos omdat ik al een hormonale afwijking heb (die me overigens manlijke beharig geeft) en een niet zo´n denderend hart enzo.
Als tiener wilde ik het graag, maar ik wist toen niet waar ik terecht kon.
In het dagelijks leven ben ik dus maar vrouw, maar ik ben "boerin" en dat ik dus loop en me gedraag als een cowboy wordt hier in Portugal als normaal gezien.
En verder vind ik het, als ik wel publiek als man doorga, niet zo erg dat ik een babyface heb en jonger lijk...of gezien wordt als niet het een noch het ander.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
D4V1F

Bericht door D4V1F »

Simão schreef:Ik ben inmiddels 52 en ben bang voor risicos omdat ik al een hormonale afwijking heb (die me overigens manlijke beharig geeft) en een niet zo´n denderend hart enzo.
Als tiener wilde ik het graag, maar ik wist toen niet waar ik terecht kon.
In het dagelijks leven ben ik dus maar vrouw, maar ik ben "boerin" en dat ik dus loop en me gedraag als een cowboy wordt hier in Portugal als normaal gezien.
En verder vind ik het, als ik wel publiek als man doorga, niet zo erg dat ik een babyface heb en jonger lijk...of gezien wordt als niet het een noch het ander.
Hallo,

Tja, nu moet je denken van: Wat wil ik nou, m'n leven zo houden of 't veranderen en gelukkig zijn als man? Ga voor je dromen, en tja, overal zitten risico's aan verbonden.Dus doe 't of nooit..

]
Prayers go up and blessings come down
Simão

Bericht door Simão »

Ik ben niet ongelukkig, en ik weet ook niet of ik gelukkiger zal zijn als "meer" man, ik denk dat het eerlijk gezegd heel weinig uitmaakt.

Laat ik het zo zeggen:Ik heb geen jeuk dus waarom zou ik gaan krabben?
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
FAtham

Bericht door FAtham »

Niet bewust nee maar door slechte financiën ben ik nu al zo lang hormoonloos, wil er niet aan denken hoe lang. Heb wel een half jaar gehad en dat was net genoeg voor wat baardgroei en verlaging van mijn stem wat al erg prettig is. Ik ben 50/50 passabel.

Gezondheidshalve moet je wel T hebben als verder alles verwijderd is met een operatie(het kippenhok binnenin) want volledig hormoonloos door het leven gaan is NIET gezond, brengt eigen risico's met zich mee.