manwijf
-
Anon20180501
Re: manwijf
Maar het kan toch dat iemand nooit ergens last van heeft gehad. Ik bedoel, ook al ziet men wel iets aan iemand dan toch kan je de monden snoeren met de juiste houding en uitstraling e.d... 
-
J1nny
1.92 met de nodige kilo's (niet dik) helpen ook....
Kan erg lelijk kijken, en heb voldoende armlengte om goed uit te halen als het nodig mocht zijn......
Ik moet de eerste nog tegenkomen die het in mijn gezicht durft te zeggen....
Buiten gehoorsafstand zal het vast gebeuren, daar ben ik van overtuigd......
Kan erg lelijk kijken, en heb voldoende armlengte om goed uit te halen als het nodig mocht zijn......
Ik moet de eerste nog tegenkomen die het in mijn gezicht durft te zeggen....
Buiten gehoorsafstand zal het vast gebeuren, daar ben ik van overtuigd......
-
Anon20180501
Zo kan het ook maar ik bedoelde eigenlijk een zekere houding en uitstraling... 
-
J1nny
Snap ik wel, en die probeer ik ook uit te stralen.....
Alleen helpen bovengenoemde zaken ook wat denk ik.....
Alleen helpen bovengenoemde zaken ook wat denk ik.....
-
Joyce
Ik heb zelfde probleem, dus loop wel met je mee......aan de andere kant... wordt ook niet zo gauw uitgescholden voor manwijf etc. das weer het voordeelAafke schreef: Gaat jouw dat lukken dan,mij niet iig.Ik ben daar veel te klein en te iel voor dus dan zet ik het wel op een lopen
-
Anon20210626
die uitstraling zorgde er juist voor dat ik in de problemen raakte, deze ellendelingen waren er op uit om vrouwen lastig te vallen , aangeschoten en duidelijk 'op zoek ' bleek iets later..... echt niet leuk maar' run like hell' was het enige juiste voor mij op dat moment
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
LisaM
Gewoon een schop of knie daar wat nu net bij mij is weggehaald, er zijn er niet veel die daarna nog overeind staan, en dan heb je alle tijd om rustig weg te lopen.Aafke schreef:Gaat jouw dat lukken dan,mij niet iig.Ik ben daar veel te klein en te iel voor dus dan zet ik het wel op een lopenLisaMarie schreef:Ik heb het nooit gehad, maar als zo'n mongool te dicht in mijn buurt komt mep ik hem in elkaar...
Niet echt vrouwelijk, maar wel erg effectief.![]()
Lisa
-
TanteJuut
Hartgrondig met het bovenstaande eens, mag ik hier nog aan toevoegen:- vaak maakt je houding en uitstraling veel uit
- negeren tenzij het structureel (dezelfde persoon) is
- een zo onverwachte mogelijke reactie geven
- van je afbijten en laten zien dat er niet met je te sollen is (niet van toepassing bij voorbijgangers op straat)
- vluchten, rennen, wegsluipen etc...
- vechten, knokken, matten en andere stoere bikkel gedrag
- jammeren, verontschuldigen, zielig doen, kruipen en overige vormen van onderdanig gedrag
- ad rem zijn, humor, contra-belediging en andere verbale kunstjes
Heb alles al geprobeerd de afgelopen 17 jaar. Hangt per situatie & ernst af wat het beste werkt. Een ongeïnteresseerde en sterke, doch niet te sterke, houding doet vaak al genoeg. Het blijft waardeloos dat je soms een openbare schietschijf bent voor dat misplaatst superieure cis-vuilnis. Wat ook trouwens goed werkt is onopvallend en passabel zijn. Scheelt veel domme beledigingen.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
Venka
lol als ze jouw een schop onder je kl**ten willen geven is wel ver reizenLisaMarie schreef:Gewoon een schop of knie daar wat nu net bij mij is weggehaald, er zijn er niet veel die daarna nog overeind staan, en dan heb je alle tijd om rustig weg te lopen.Aafke schreef:Gaat jouw dat lukken dan,mij niet iig.Ik ben daar veel te klein en te iel voor dus dan zet ik het wel op een lopenLisaMarie schreef:Ik heb het nooit gehad, maar als zo'n mongool te dicht in mijn buurt komt mep ik hem in elkaar...
Niet echt vrouwelijk, maar wel erg effectief.![]()
Lisa
-
LisaM
En daarna gaan zoeken, want ik zou niet weten waar ze gebleven zijn...Aafke schreef: lol als ze jouw een schop onder je kl**ten willen geven is wel ver reizen