manwijf
-
Anon20180501
Re: manwijf
Naar De Kloten, toch? 
-
Veronica
Je kan ook terug reageren, maar dan moet je wel een goede reactie terug geven een reactie die ervoor zorgt dat diegene zelf voor lul staat en zijn bek houdt.
-
intrans
Ik heb het vaak meegemaakt op de middelbare school, zelfs door leraren.
Ik liep als "jongen" in vrouwenkleding en had schijt aan wat er gezegd werd.
Ik heb uiteindelijk toch respect gekregen op een zwaar gelovige school met mensen die vinden dat een man een man moet zijn en vice versa.
Helaas kwam dit respect pas nadat ik opmerkingen zat was en begon uit te halen.
Ik weet dat heel veel mensen hier moeite mee hebben, maar soms helpt praten niet meer.
Ik wilde altijd alles rustig uitleggen en respecteerde iedereen voor een lange tijd, maar toch kreeg ik 0,0% respect terug.
Toen het geen opmerkingen meer waren maar mensen mij wilden aanraken, draaide die knop 100% om.
Ik liep als "jongen" in vrouwenkleding en had schijt aan wat er gezegd werd.
Ik heb uiteindelijk toch respect gekregen op een zwaar gelovige school met mensen die vinden dat een man een man moet zijn en vice versa.
Helaas kwam dit respect pas nadat ik opmerkingen zat was en begon uit te halen.
Ik weet dat heel veel mensen hier moeite mee hebben, maar soms helpt praten niet meer.
Ik wilde altijd alles rustig uitleggen en respecteerde iedereen voor een lange tijd, maar toch kreeg ik 0,0% respect terug.
Toen het geen opmerkingen meer waren maar mensen mij wilden aanraken, draaide die knop 100% om.
-
Engel
Heb nog niet echt veel negatieve reactie's gehad wel negatieve blikken. Laatst stond ik in de file en kijk naar de auto links van mij. We hadden al een tijdje samen op gereden maar nu zag ik pas de blikken in de ogen van die vrouw. Totale minachting, afkeuring, etc. Had n.l. mijn nagels gelakt maar daar verder helemaal niet meer aan gedacht. Ik keek haar gewoon recht in het gezicht aan en lachte. Ach dacht ik sta hierboven, maar het stomme is dat ik wel gedacht zou hebben dat het mij iets zou doen, maar nee helemaal niet dat had ik niet verwacht. Mijn psychiater vond het ook raar. Ze zei ik kan me voorstellen dat je het leuk vond dat ze het zag, maar ik snap niet dat je er helemaal geen gevoel bij had. Dus vraag ik het maar hier, is dat normaal dat ik er helemaal geen rot gevoel bij had??? Soms ben ik gewoon bang dat ik nog steeds mijn gevoel uit het staan wat ik eigenlijk 50 jaar lang gedaan heb.
-
Sabrina
Op een gegeven moment kom je denk ik op een punt van; Dit ben ik en ik voel me daar goed bij, dus wat boeit het wat een ander daar van vind? Bovendien zijn er verschillende redenen waarom iemand gelakte nagels kan hebben, een dochtertje die dat leuk vond om te doen etc. Heb het ook wel eens voor ik fulltime ging met klanten gehad. De meesten reageerden heel positief op m'n french manicure en maar één persoon zei; heb je nou nagellak op?! Ja, so what...Engel schreef:Heb nog niet echt veel negatieve reactie's gehad wel negatieve blikken. Laatst stond ik in de file en kijk naar de auto links van mij. We hadden al een tijdje samen op gereden maar nu zag ik pas de blikken in de ogen van die vrouw. Totale minachting, afkeuring, etc. Had n.l. mijn nagels gelakt maar daar verder helemaal niet meer aan gedacht. Ik keek haar gewoon recht in het gezicht aan en lachte. Ach dacht ik sta hierboven, maar het stomme is dat ik wel gedacht zou hebben dat het mij iets zou doen, maar nee helemaal niet dat had ik niet verwacht. Mijn psychiater vond het ook raar. Ze zei ik kan me voorstellen dat je het leuk vond dat ze het zag, maar ik snap niet dat je er helemaal geen gevoel bij had. Dus vraag ik het maar hier, is dat normaal dat ik er helemaal geen rot gevoel bij had??? Soms ben ik gewoon bang dat ik nog steeds mijn gevoel uit het staan wat ik eigenlijk 50 jaar lang gedaan heb.
-
Simão
Precies.
Daarbij, hoe mensen op jou reageren heeft alles te maken MET HEN en niets met jou.
Mensen kunnen op hetzelfde beeld totaal verschillend reageren al naar gelang naar wat henzelf dwars zit, of waar ze van dromen of hoe ze dingen moreel zien, vanuit hun achtergrond bv.
Een bekend voorbeeld is het verrot schelden van homo´s door homo´s die zelf nog geen vrede hebben met hun seksualiteit en zich verzetten tegen het idee dat ze het zelf wel eens zouden kunnen zijn.
Heel vaak is het dat je iets hebt dat zij zouden willen hebben, al is het maar de moed om je innerlijk naar buiten te laten komen.
Mensen zien ook vaak het slechte in een ander wat ze zelf hebben maar nog niet weten.
Moet je maar opletten. Iemand die bv zegt dat een bepaald persoon veel te veel kletst is zelf een kletser, iemand die een ander een snol vindt, is het zelf.
De uitdrukkingen "It takes one to know one" en "Wat je zegt ben je zelf" bestaan niet voor niets.
Let wel ze vinden dat, het is helemaal niet gezegd dat die ander dat ook is.
Bij een foto van een schattig kuikentje zullen sommigen vertederd zijn, anderen bezorgd (waar is de moeder, wat gaat er mee gebeuren na de shoot?)en weer anderen kwaad omdat de fotograaf zo nodig geld moet verdienen over het leed van zo´n beestje....
Heeft alles te maken met hun instelling, en vaak ook de bui van het moment. Niets met het plaatje op zich.
Daarbij, hoe mensen op jou reageren heeft alles te maken MET HEN en niets met jou.
Mensen kunnen op hetzelfde beeld totaal verschillend reageren al naar gelang naar wat henzelf dwars zit, of waar ze van dromen of hoe ze dingen moreel zien, vanuit hun achtergrond bv.
Een bekend voorbeeld is het verrot schelden van homo´s door homo´s die zelf nog geen vrede hebben met hun seksualiteit en zich verzetten tegen het idee dat ze het zelf wel eens zouden kunnen zijn.
Heel vaak is het dat je iets hebt dat zij zouden willen hebben, al is het maar de moed om je innerlijk naar buiten te laten komen.
Mensen zien ook vaak het slechte in een ander wat ze zelf hebben maar nog niet weten.
Moet je maar opletten. Iemand die bv zegt dat een bepaald persoon veel te veel kletst is zelf een kletser, iemand die een ander een snol vindt, is het zelf.
De uitdrukkingen "It takes one to know one" en "Wat je zegt ben je zelf" bestaan niet voor niets.
Let wel ze vinden dat, het is helemaal niet gezegd dat die ander dat ook is.
Bij een foto van een schattig kuikentje zullen sommigen vertederd zijn, anderen bezorgd (waar is de moeder, wat gaat er mee gebeuren na de shoot?)en weer anderen kwaad omdat de fotograaf zo nodig geld moet verdienen over het leed van zo´n beestje....
Heeft alles te maken met hun instelling, en vaak ook de bui van het moment. Niets met het plaatje op zich.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
-
Fay
In mijn beleving is dat een afweer, doen alsof er niets aan de hand is, waarbij je wellicht, weet ik niet, voorbijgaat aan je werkelijke gevoelEngel schreef: Dus vraag ik het maar hier, is dat normaal dat ik er helemaal geen rot gevoel bij had??? Soms ben ik gewoon bang dat ik nog steeds mijn gevoel uit het staan wat ik eigenlijk 50 jaar lang gedaan heb.
of, wellicht deed het je gewoon niets, is ook prima natuurlijk
Fay
-
D4V1F
Nee totaal niet? Ik ben Boeddhist , en hoop dat hij zich fijn in z'n vel kan voelen.TanteJuut schreef:Bovenstaande reclame is mede mogelijk gemaakt door http://www.zweefteef.nl" target="_blank en http://www.boedhistentegenneurose.nl" target="_blank
Prayers go up and blessings come down
-
D4V1F
Trouwens , je bent ook erg kortzichtig én respectloos.TanteJuut schreef:Bovenstaande reclame is mede mogelijk gemaakt door http://www.zweefteef.nl" target="_blank en http://www.boedhistentegenneurose.nl" target="_blank
Prayers go up and blessings come down
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Niet schelden aub.
Erger u niet, verwonder u slechts.
Erger u niet, verwonder u slechts.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)