Moedertje Rusland.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Moedertje Rusland.
Maar bliksems... we gaan behoorlijk off topic...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
J1nny
Dat zal, maar interessant vind ik het wel....
-
Anon20180501
Maar Griekenland is toch wel de bakermat van de democratie mag ik hopen anders moet ik mijn schoolgeld terug gaan eisen.
Democratie staat overigens niet gelijk aan beschaving en is eigenlijk een farçe, een zoethoudertje en zeker tegenwoordig.
Liefs D.
Democratie staat overigens niet gelijk aan beschaving en is eigenlijk een farçe, een zoethoudertje en zeker tegenwoordig.
Liefs D.
-
Freetouch
Ja, Democratie is in Griekenland bedacht... Eigenlijk is het Demos Krateo, (Volk) en (Heersen), en bestond al voor het ontstaan van het christendom...Daniéla schreef:Maar Griekenland is toch wel de bakermat van de democratie mag ik hopen anders moet ik mijn schoolgeld terug gaan eisen.![]()
Liefs D.
“good enough”
-
Raisa
EvaVanA schreef:Een beetje zoeken op het internet helpt je ook al verder hoor. Spel Peltist als Peltast en je middag kan (geschiedkundig) niet meer stuk
edit: Aardig stukje in PDF.
Bedankt voor het delen, een razend interessant stukje over castraten. Dat het veel werd toegepast in de oudheid en in de katholieke kerk wist ik, maar zulke details wist ik niet.
Er staat alleen niets vermeld over gecastreerde soldaten. Het meest overeenkomende wat ik ken zijn harem bewaarders die gecastreerd werden om ze niet in de verleiding te laten komen.
Iets anders: een zeldzame opname van castraten zang: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Aless ... reschi.ogg
-
Barbarella
jammer dat dit topic zover is afgedreven. Maar het heeft dan wel weer een geweldig spectrum aan nieuwe onderwerpen opgeleverd..Zoals:
Castraten door de eeuwen heen.
De Tranny assisin comando's van de oudheid.
De overmoed van de wanhoop.
Heeft het volk nog inbreng bij de vorming van de democratie?
Sponsers of Spoilers?
Ik stel voor dat we hier lekker off topic doorgaan en ergens anders ontopic verder gaan.
De gemoederen zijn verder ook een beetje hoog opglopen in dit topic en ik ben door het te posten natuurijk al politiek bezig, verder dreigt de sfeer in in dit topic richting persoonlijke aanvallen en dat is mede door mijn toedoen, daarvoor mijn excuses. Het een en ander is ook naar prive postings verplaatst en achter de schermen laten mensen soms een leuk gezicht zien.
Rest mij te zeggen dat ik Pallas Athene met haar mannelijke wapen uitrusting erg fascinerend vind.
Levendula
P.S
Iedereen die positief heeft bijgedragen maar die ik niet prive gesproken heb. Dank je wel.
Castraten door de eeuwen heen.
De Tranny assisin comando's van de oudheid.
De overmoed van de wanhoop.
Heeft het volk nog inbreng bij de vorming van de democratie?
Sponsers of Spoilers?
Ik stel voor dat we hier lekker off topic doorgaan en ergens anders ontopic verder gaan.
De gemoederen zijn verder ook een beetje hoog opglopen in dit topic en ik ben door het te posten natuurijk al politiek bezig, verder dreigt de sfeer in in dit topic richting persoonlijke aanvallen en dat is mede door mijn toedoen, daarvoor mijn excuses. Het een en ander is ook naar prive postings verplaatst en achter de schermen laten mensen soms een leuk gezicht zien.
Rest mij te zeggen dat ik Pallas Athene met haar mannelijke wapen uitrusting erg fascinerend vind.
Levendula
P.S
Iedereen die positief heeft bijgedragen maar die ik niet prive gesproken heb. Dank je wel.
Na mij de zondvloed!