manwijf
-
J1nny
Re: manwijf
Hahahahaha
-
TanteJuut
Bedankt voor de wijze lessen. Ik voel me verkwikt, geïnspireerd en omgeven met warmte en liefde.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
D4V1F
Kap maar maar je sarcasme en donder op.TanteJuut schreef:Bedankt voor de wijze lessen. Ik voel me verkwikt, geïnspireerd en omgeven met warmte en liefde.
Prayers go up and blessings come down
-
Sabrina
Om terug op het onderwerp te komen had ik daar juist vervelende reacties verwacht, maar letterlijk iedereen deed normaal tegen meAafke schreef:En FC Twente heeft Feijenoord afgedroogd dus laten we heg maar weer gezellig maken.
Wel jammer van de wedstrijd zelf
PS: Heb niets met religie, maar vind het Boeddhisme wel iets hebben.
-
Venka
Tante juut je kan ook te ver gaan en je moet ook eens leren tot hoe ver je kan gaan en je bent behoorlijk over de lijn van fatsoen heen. Dat jij niks met boeddhisme hebt geeft je geen recht om een ander daar mee belachelijk te maken.TanteJuut schreef:Excuses eisen is een teken dat het ego getroubleerd isIk zou zeggen, pak de klankschalen, de wierook en begin met meditatie.
Laatst gewijzigd door Venka op 11 aug 2013, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Freetouch
Tante Juut is bezig het topic meer diepgang te geven...
Het ging over uitgescholden worden, en zij geeft daar een voorbeeld van.
Het is een reflectie van zelfrespect wat je uitdraagt naar anderen...
Ik ga er van uit dat er iemand gewoon de boel aan het stangen is, en er op reageren is olie op het vuur gooien...
Daarmee heeft Tante Juut haar doel bereikt, net zoals al diegenen die transseksuelen uitschelden...
Een zeer bekende psycholoog heeft ooit eens aangetoond dat boos worden en schelden tekenen van onmacht en zwakte zijn...
X
Ik ga er van uit dat er iemand gewoon de boel aan het stangen is, en er op reageren is olie op het vuur gooien...
Daarmee heeft Tante Juut haar doel bereikt, net zoals al diegenen die transseksuelen uitschelden...
Een zeer bekende psycholoog heeft ooit eens aangetoond dat boos worden en schelden tekenen van onmacht en zwakte zijn...
X
“good enough”
-
D4V1F
Nee , ze is gewoon respectloos.thegirlinme schreef:Tante Juut is bezig het topic meer diepgang te geven...![]()
Een zeer bekende psycholoog heeft ooit eens aangetoond dat boos worden en schelden tekenen van onmacht en zwakte zijn...![]()
X
Prayers go up and blessings come down
-
Jake
Negeer elkaar gewoon, en neem aan dat de ander te veel hormonen gebruikt.
On topic:
Ik heb het gelukkig nog vrijwel nooit meegemaakt. Ik ben natuurlijk wel eens uitgescholden dat overkomt iedereen wel denk ik, maar vrijwel nog nooit gender gerelateerd. Alleen een keer als kind voor "manwijf", en toen stond ik met m'n mond vol tanden want ik was zo stomverbaasd (ik ben een kind, hoezo ben ik dan al een 'man' of een 'wijf'? o.O).
On topic:
Ik heb het gelukkig nog vrijwel nooit meegemaakt. Ik ben natuurlijk wel eens uitgescholden dat overkomt iedereen wel denk ik, maar vrijwel nog nooit gender gerelateerd. Alleen een keer als kind voor "manwijf", en toen stond ik met m'n mond vol tanden want ik was zo stomverbaasd (ik ben een kind, hoezo ben ik dan al een 'man' of een 'wijf'? o.O).
-
Arike
{modmodus on}
Om er nogmaals op te wijzen: er zijn forumregels over hoe wij met elkaar om gaan op dit forum..
Als je meent dat een forumlid in een reactie de grenzen overschrijdt, gebruik dan s.v.p. het knopje "meld dit bericht", wat bij ieder bericht staati.p.v. zelf er direct op te reageren wat gemiddeld tot escalaties leidt, zo leert de ervaring
Dit topic is wat ons betreft al wat vaak ontspoort ... en houden wij dus in de gaten... maar ook wij hebben weleens slaap nodig
Om er nogmaals op te wijzen: er zijn forumregels over hoe wij met elkaar om gaan op dit forum..
Als je meent dat een forumlid in een reactie de grenzen overschrijdt, gebruik dan s.v.p. het knopje "meld dit bericht", wat bij ieder bericht staati.p.v. zelf er direct op te reageren wat gemiddeld tot escalaties leidt, zo leert de ervaring
Dit topic is wat ons betreft al wat vaak ontspoort ... en houden wij dus in de gaten... maar ook wij hebben weleens slaap nodig
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Freetouch