Mijn dochter in de Flair.

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Engel

Re: Mijn dochter in de Flair.

Bericht door Engel »

Hoi Janet,
Prachtig herkenbaar artikel, deze ook uitgeprint tesamen met het artikel in de Glamour nu heb ik er dus 2 van je. Heb ook deze ook aan mijn dochter gestuurd.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Leila verdient alle credits, zij durft en doet het en als ik daar aan mee kan werken doe ik het met de zelfde liefde waarmee ik haar luiers verschoond heb.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Evelien

Bericht door Evelien »

Ik vind het met alle respect een erg teleurstellend artikel. Ik denk dat ik nog nooit een artikel heb gelezen waarin zo vaak met "hij" gerefereerd wordt naar een transvrouw.
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Evelien schreef:Ik vind het met alle respect een erg teleurstellend artikel. Ik denk dat ik nog nooit een artikel heb gelezen waarin zo vaak met "hij" gerefereerd wordt naar een transvrouw.
Zo ziet de dochter dat... (geschreven vanuit het oogput van de dochter van Janet)
“good enough”
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Persoonlijk vind ik het heel erg knap dat mijn dochter niet aan haar eigen gevoel voorbij gaat. In feite doet ze het zelfde als haar vader, zijn wie ze is met alle gevoelens die daar bij horen. Trans-gender/seksueel ben je niet alleen, je neemt daarin je naasten mee op de zelfde reis en het zou niet eerlijk zijn als het respect van één kant moet komen.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Mijn kinderen weten het nog niet. Ze zijn ook nog jong maar ik ben behalve mezelf toch ook een trotse ouder en voor mijn kinderen hoop ik dat toch altijd te blijven .
Ik kan het me voorstellen dat zij , als ze het wel weten dat ook erg lastig zullen vinden ,hoe me nu te noemen , als ik dat zelf al niet eens weet. De tijd zal het leren
Ik kan het me voorstellen dat de dochter het nog over ' hij' heeft, het blijft gewoon Pappa en dat vind ik eigenlijk ook wel weer mooi...........
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.