vakantie in bretagne

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
leonie
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

vakantie in bretagne

Bericht door leonie »

zijn er mensen die graag eens op vakantie komen in bretagne , ik heb een grote woning en ontvang graag .
Ik woon op het grondgebied van een klein dorpje , dat 30 km van de stad VANNES ligt aan de golf van morbihan , dat is dus allemaal ten zuiden van bretagne .

Geintereseerd , mail me

lieve groetjes
leonie
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
Simão

Re: vakantie in bretagne

Bericht door Simão »

Ik kan niet zo makkelijk weg vanwege de dieren, en woon natuurlijk al schitterend, maar het klinkt aantrekkelijk. Is het logies met ontbijt, of hoe moet ik me dat voorstellen?
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Jessy

Bericht door Jessy »

Ik ben er al geweest, en het is beslist heel mooi daar! Mooie stadjes, mooie kust, maar ook rust is daar te vinden zoals we dat hier niet meer hebben.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Oh ja hoor lijkt me leuk... hoe is het dan geregeld? en wat zijn de kosten?
“good enough”
leonie
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

Bericht door leonie »

ik woon in bretagne , en heb graag al eens bezoek , dus , kom naar hier , je komt wat tussen in het eten , logeren kan je gratis doen hier , ik heb nog een aantal kamers vrij , simpel zo

Jij bent goedkoop op vakantie en ik heb wat gezelschap , ik ben post op , heb men srs gehad op 27 mei 2013 in UZ gent .

jessy is hier pas nog even langs geweest .
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

wat een mooi en lief aanbod
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Jessy

Bericht door Jessy »

Ruimte genoeg! :D

Afbeelding
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Engel

Bericht door Engel »

Wat een fantastisch mooi en lief aanbod. Zal eens een poging wagen bij mijn vrouw maar die is helemaal gek van Griekenland. Leuke datum van je srs v (27) heb trouwens erg veel bewondering voor je want ik zat zo eens te rekenen en als ik goed schat zou ik 60zijn als ik voor srs aan de beurt zou zijn. Ik had eigenlijk gedacht dat zal wel te oud zijn maar als ik dan lees dat jij dat op 66
jarige nog gedaan heb dan ga ik o
ok daar weer anders over denken.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
leonie

Bericht door leonie »

voor een srs houd men minder rekening met de ouderdom , maar wel meer met je gezondheid , en engel .....ik ben 67 jaar en ben nu herstellende , mijn gezondheid was dus heel goed , buiten dat ze beginnende suikerziekte van het type 2 hadden vastgesteld , dit was voor mij men eerste operatie van men leven , de operatie zelf is niks met die totale verdoving maar daarna en zeker in het hospitaal heb ik die 8 dagen toch erg afgezien , de eerste dag had ik een erge bloeding dat heel men bed vervuilde en natuurlijk het verband ook , en 5 dagen op uw rug liggen is ook niet prettig , maar tot nu toe geen complicaties , goed zo he en ....... voel me nog zwakjes maar ho zo goed , zo een gevoel van oef ik ben er nu .

dus engel , zie dat je gezondheid goed is , zoals bv. je bloeddruk en zo , daar kijken ze erg naar , en ze gaan je zeker opereren .
Engel

Bericht door Engel »

Hoi Leonie,
Dank je. Ben 25 kilo afgevallen, rook al bijna 10 jaar niet meer en drink ook geen alcohol meer. Dus dat moet goed gaan komen.
Mooi huis hoor en sterkte met je herstel.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank