Wachtlijst VUMC

Veronica

Re: Wachtlijst VUMC

Bericht door Veronica »

Dan denk ik dat als mijn RLE begonnen is, dat ik gewoon iedere keer 1 á 2 weken van te voren een mailtje stuur voor een recept.

Apart dat het niet automatisch gebeurt, mijn ma heeft snelwerkende schildklier en ze krijgt altijd automatisch een herhaal recept.
Afbeelding
Holden

Bericht door Holden »

je krijgt wel een herhaalrecept maar (ik tenminste) voor maar 6-7 dosis (zet elke twee weken een injectie met testosterone) wat niet altijd genoeg is voor de gehele periode van 3 maanden. Weet niet hoe ze het doen met mtf's en de hormonen.
Jake

Bericht door Jake »

Klopt Holden, dat doen ze automatisch bij FtM's. Wij mogen niet te veel Sustanon mee omdat ze anders bang zijn dat het op de zwarte markt terecht komt. Alsof bodybuilders of wie dan ook op dit moment niet aan Sustanon kan komen... Maar goed, meestal zijn ze bij MtF's wel wat soepeler met de hormonen, en mogen zij wel een voorraadje thuis hebben.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Betreft de wachttijd, 8 maanden lijkt mij nog steeds wat te snel.

Vriend heeft het vanochtend nagevraagt (ik weet niet zeker of dat bij zijn psych of bij Jos was) maar die zei wachttijd is nog steeds 12 maanden. Komende maand komt er een nieuwe psych bij en dan zal de wachtlijst in theorie naar 10 maanden gaan. Maar of dit 10 maanden is voor de nieuwe aanmeldingen of ook een daadwerkelijke verkorting voor degenen die al wachten zullen we nog moeten merken.
Paul

Bericht door Paul »

Hmm, vreemd. Ik had Mw. Schepers daar, en zij zei 8 maanden. Nou ja, al met al: ik heb zelf 11 maanden na aanmelding pas een oproep voor 1e gesprek daar gehad, dus hoe dan ook kloppen die 8 maanden dan ook weer niet.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ja het is allemaal weer lekker vaag, zoals we van ze gewend zijn.

Ik heb Jos nog een mail gestuurd ook, daarin aangegeven dat mij 10maanden verteld was bij de screening en dat ik van anderen 12 en 8 maanden hoor. Krijg als antwoord dat de wachtlijst 'thans 10 maanden' is.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Nee hoor, thans niet meer, bel 'm maar eens. ;)

Ik hoorde van jullie dat er een nieuwe psycholoog is aangenomen.
Dit heeft natuurlijk effect maar is dat ook meegenomen...?

Wel herkenbaar, het VUmc als ergerniscentrum.

Liefs D.
Sandra

Bericht door Sandra »

Hallo Daniéla

Bedoel je nou dat het langer is of korter? Ik had mijn intake op 27 november 2012, waar mag ik nou redelijkerwijze van uit gaan?
Iedere keer Jos bellen wordt hij ook niet vrolijk van (denk ik).
Ben benieuwd,
Sandra.
Holden

Bericht door Holden »

ik zou ervan uitgaan dat je rond october-november dan met de diagnostiek begint. Veel eerder zie ik niet gebeuren...
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

De thans-reactie komt van woensdag.

Mijn vriend heeft Jos dinsdag gesproken en vertelde inderdaad over een nieuwe psych. Maar zoals Jos het bracht brengt die psych het dan van 12 naar 10 maanden.

In theorie.