Nieuwe chat! Zie dit topic.

Post operatie fase

Sabrina
Berichten: 293
Lid geworden op: 27 jun 2013, 22:38
Gender: Trans MtF
Locatie: Rotterdam

Re: Post operatie fase

Bericht door Sabrina »

kmmy schreef:Een invalster? Voor de operatie? Of heb je die al gehad en kan je er ook wat over vertellen?
Net folder bekeken via deze site van het VU MC. (Al is mijn operatie in Gent) Ik kan de details over de operatie echt maar niet lezen. Bah bah bah.
Daar had ik een paar weken terug ook een de tijd voor genomen. Zie er echt wel tegenop, maar helaas kan het niet met een toverspreukje gedaan worden.
Veel succes alvast!
Afbeelding
Gebruikersavatar
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door LisaM »

Veronica schreef:
LisaM schreef:
Arike schreef: Overigens kan je in de eerste weken na de operatie wel gewoon rondlopen zodra je het ziekenhuisbed uit mag,
hihi, 'gewoon rondlopen'. Je loopt rond alsof je net uren sex hebt gehad met een lantaarnpaal.... :D
:o

Maar je kan het zo zien, we doen het met een reden en wie mooi wilt zijn moet nou eenmaal pijn leiden.
Met dat pijn leiden gaat het helaas helemaal goed komen, maar een mooie vagina heb ik nog nooit gezien. Vagina's variëren van lelijk tot heel erg lelijk...
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Post operatie fase

Bericht door Freetouch »

Maar Lisa toch... wat klink je verbitterd...
Zo ken ik je niet... (moet je ongesteld worden of zo? :mrgreen: )

Ik vind vagina's mooi, de ene is wat mooier dan de andere maar ze zijn allemaal mooi, net een bloem die net aan het opengaan is! :oops:

Zal ik je komen opvrolijken met een doos chocola en een mooie bos bloemen? :P
“good enough”
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Post operatie fase

Bericht door Veronica »

Nu zal ik bloemen, de rest van mijn leven van de andere kant bekijken :lol:

Dat verklaart het bloemetjes en bijtjes verhaal ;)

Lisa, zoals Melany het al zei ze zijn net een bloem, de een vindt het lelijk en de ander prachtig, maar zij heeft wel een punt en daar ben ik het mee eens. :)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Post operatie fase

Bericht door diederique »

Lastig die bloemen van de andere kant bekijken. Van hormonen wordt je een stuk jonger maar of dat echt gaat lukken. Zou een spiegeltje gebruiken. :D
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door Venka »

thegirlinme schreef:Maar Lisa toch... wat klink je verbitterd...
Zo ken ik je niet... (moet je ongesteld worden of zo? :mrgreen: )

Ik vind vagina's mooi, de ene is wat mooier dan de andere maar ze zijn allemaal mooi, net een bloem die net aan het opengaan is! :oops:


Zij heeft wel een punt hoor,mijn zusje heeft mij wel eens tegen mij gezegd,wat mannen leuk vinden aan een vagina,ik begrijp het niet.Het is net of er een bom is ontploft en mannen worden helemaal gek van een poesje.Ik denk toch dat een gemiddelde vrouw anders tegen een vagina aan kijkt dan wij hoor want ik vind een vagina ook leuk om te zien en of dat nu komt omdat mijn verlangen er naar om er zelf 1 te hebben is dat weet ik niet.
thegirlinme schreef: Zal ik je komen opvrolijken met een doos chocola en een mooie bos bloemen? :P
Wat ben jij weer wel bespraakt Melany :shock:
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Post operatie fase

Bericht door Raisa »

thegirlinme schreef:Even Arike vragen.... :D
Aw, die is gemeen!
Gebruikersavatar
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door LisaM »

thegirlinme schreef:Maar Lisa toch... wat klink je verbitterd...
Zo ken ik je niet... (moet je ongesteld worden of zo? :mrgreen: )

Ik vind vagina's mooi, de ene is wat mooier dan de andere maar ze zijn allemaal mooi, net een bloem die net aan het opengaan is! :oops:

Zal ik je komen opvrolijken met een doos chocola en een mooie bos bloemen? :P
Ongesteld? Gelukkig niet, daar zou ik niet vrolijk van worden. Ik kan wel tegen een stootje hoor... ;)

Mannen en ook veel transvrouwen vinden vagina en borsten heel belangrijk, ik niet. Bvg gaat het dan voor mij dan ook niet worden. Voor mij is het iets wat erbij hoort, en meer ook niet. In dat opzicht denk en voel ik meer als een biovrouw.
De lichamelijke aspecten van het vrouw zijn vind ik het minst belangrijk, en heb ik daarom ook als laatste gedaan. Als storende factor wilde ik ze ook niet laten zitten, dat dan wel.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Post operatie fase

Bericht door Freetouch »

Hoi Lisa,

als dat dan niet zo belangrijk was, waarom dan zo over de esthetiek praten omdat Chet zoveel mooiere Vagina's creëert?
Toen ik dat zij dat ik dat niet zo belangrijk vond toen...

Ik vind het ook niet zo belangrijk hoor, maar het mannelijk lid stoort me dus wel mateloos...
“good enough”
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Post operatie fase

Bericht door Arike »

wat betreft esthetiek is er voor mij in ieder geval een groot verschil tussen de vraag: "moet een vagina mooi zijn?" en de vraag "moet een vagina anatomisch correct zijn?" ;-)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"