VUmc laatste feitjes en roddels uit de wachtkamer

Plaats reactie
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

VUmc laatste feitjes en roddels uit de wachtkamer

Bericht door NaomiClareNL »

Vandaag weer de nodige tijd in de wachtkamer van poli K doorgebracht.
Jos weet te melden dat per 1 mei de nieuwe regeling van de genitale epilatie ingaat. Alles met gesloten beurzen blijkbaar. Je krijgt een brief mee voor de club die de ontharing doet en je ziet geen rekening.
Voor Rotterdam is dat overigens AquaMare aan de Laan op Zuid.

Wachtlijst voor de geslachtsaanpassende operatie is blijkbaar aan het teruglopen. Op dit moment is het ongeveer een jaar. Althans dat was de tijd die een jonge transvrouw moet wachten, volgende week hoort ze de definitieve datum ergens in mei of juni.

En dan de roddel.

Genoemde transvrouw was zeer enthousiast over de operatie bij een vriendin van haar die gedaan is door dr. Buncamper. Ze moest en zou hem hebben als haar chirurg. Zal maar niet herhalen wat ze precies zei maar ze was ZEER enthousiast. Zijn er hier mensen die ervaring met dr. Buncamper hebben? Als ik het mag geloven dan heeft hij goede handjes in de operatiekamer.
Misschien de keuze voor Thailand overwegen als de wachtlijst nog maar een jaar is? In ieder geval ga ik me nu dan eindelijk echt en zeer grondig voorbereiden.

Tot zover het nieuws uit poli K.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Heleen
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 apr 2012, 11:24
Gender: Vrouw

Re: VUmc laatste feitjes en roddels uit de wachtkamer

Bericht door Heleen »

@NaomiClare:

Dank je. Weet ik iig iets. Probeer al een tijdje de naam van de kliniek te krijgen die onder een nieuw contract down under moet gaan werken. De oude regeling was dat je de rekening zelf aan de zorgverzekeraar moest inzenden en die zou dan contact zoeken met het VU.

En een jaar vind ik nog steeds lang (ook nog geen antwoord gekregen van het VU). Maar goed, ik ga wel rondvragen of België inderdaad een stuk korter is (ik heb 4 maanden horen zeggen).
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: VUmc laatste feitjes en roddels uit de wachtkamer

Bericht door Arike »

Het blijft me verbazen dat ik op internetfora en chats eigenlijk nooit patienten van Buncamper met enig detail zie schrijven over hun ervaringen wat btreft operatie en herstel bij Buncamper, wat ik wel lees over andere chirurgen....
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Plaats reactie