Voedingsupplementen, roken etc.
-
KarenTS
Re: Voedingsupplementen, roken etc.
ja, luchtverontreiniging in de grote stad is toch erger dan je denkt. Ik ben er chronisch neusverkouden door
-
TheGirl
Zou niet buiten een stad willen wonen, al zegt ment dat het buiten de stad beter is.KarenTS schreef:ja, luchtverontreiniging in de grote stad is toch erger dan je denkt. Ik ben er chronisch neusverkouden door
Echter als ik in een dorp kom wat tegen een stad aan ligt lijkt het gewoon onderdeel van die stad of als het ver van een stad ligt zijn er overall van die kleine smalle rotstraten en iedereen kent elkaar (wat in mijn ogen negatief is) verder is er vaak geen bank, OV en slechts een supermarket. Hier overigens niet worden dorpen zo volgebouwd met huizen dat het stedelijk wordt, echter er is nog steeds geen OV.
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
KarenTS schreef:ja, luchtverontreiniging in de grote stad is toch erger dan je denkt. Ik ben er chronisch neusverkouden door
TheGirl schreef:Zou niet buiten een stad willen wonen, al zegt ment dat het buiten de stad beter is.
Er zitten ook gezonde dingen aan het leven in de stad. Er is meer te doen in de stad en (hoewel dat natuurlijk wel een beetje afhankelijk is van de buurt) er lopen veel meer ruimdenkende mensen met een vrolijke uitstraling rond. Dat stemt positief en is óók goed voor de gezondheid. Dat heeft dan weer z'n weerslag op je uiterlijk. Wie zich goed voelt straalt dat ook uit. Die luchtverontreiniging is in de stad, zeker in Amsterdam, best wel te ontwijken. Langs de grachten en in de Jordaan is het best goed te doen. En in de parken ook, afgezien dan van de barbecuerook. Om er te komen kan je gewoon met de tram.TheGirl schreef:dorpen zo volgebouwd met huizen dat het stedelijk wordt, echter er is nog steeds geen OV.
Ik zou wel echt in de stad willen wonen. Nou is het hier allang geen dorp meer, maar er is bijna niets en aangezien het OV volgens een niet te begrijpen anarchistische dienstregeling rijdt is het ook lastig om de stad in te gaan. Dat zorgt bij mij soms voor een negatieve stemming. Dat geeft me wel eens een ongezond gevoel. Een duidelijk voorbeeld is dat m'n stem dan slecht gaat klinken. In zo'n situatie kan ik logopedie-oefeningen blijven doen, maar het werkt niet.
Vroeger ging ik in zo'n situatie nog wel eens roken en drinken. Dat helpt heel goed om te overleven in een saaie slaapwijk maar daar heb ik ook niet zo'n trek meer in sinds aanvang van de HRT.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
J1nny
Mwah, dorpje met eenzelfde anarchistisch openbaar vervoer, waar ik dan weer geen last van heb (auto naast het huis) maar verder hier ook alleen vrolijke mensen....
-
intrans
We zien wel, echt alles zullen we toch nooit weten, denk dat zat verborgen wordt.TheGirl schreef:Ik betwijfel of Biologisch wel zo gezond is als beweerd wordt, voor de massa productie zijn intrede deed in Europa, Noord-Amerika en Asia warden mensen veel minder oud dan nu.intrans schreef:Dat weet ik ook wel, maarja het is iets of niets. Dan maar het liefst minder volgespoten als dat al helpt.Veronica schreef:Biologische vlees is ook niet zo goed hoor, de dieren worden minder gespoten maar het gebeurt nog steeds.
Dit type voedsel eten we nu al generaties, in de loop van eind 19e tot nu zou de mens zich aangepast moeten hebben aan gemanipuleerd voedsel en staan we verder af van natuurlijke voeding.
Voedingsupplementen zijn niet natuurlijk echter bevatten wel stoffen die het lichaam nodig heft, tekort komt door ons voedingspatroon.
-
Veronica
Ik woon mijn hele leven in de grote stad, 2x verhuisd maar wel van stad naar stad.
Ik woon in Haarlem, en het leven in de stad bevalt prima alles bij de hand, goede OV winkelcentrum met meer dan 100 winkels op 10 minuten loopafstand en toch vrij rustig omdat het aan het einde van Haarlem zit.
Ik zou juist gestoord worden van het wonen in een dorp
Ik woon in Haarlem, en het leven in de stad bevalt prima alles bij de hand, goede OV winkelcentrum met meer dan 100 winkels op 10 minuten loopafstand en toch vrij rustig omdat het aan het einde van Haarlem zit.
Ik zou juist gestoord worden van het wonen in een dorp
-
TheGirl
Ik zou er ook gestoord worden.
Dan helpen die vitamine en Omega 3 pillen ook niet meer
Dan helpen die vitamine en Omega 3 pillen ook niet meer
-
Freetouch
Gewoon aardbeien eten, dat zijn vitamine bommen...
wel uitkijken voor uitslag....
wel uitkijken voor uitslag....
“good enough”
-
Arike
lekker dichtbij de stad wonen (met ruimte voor aardbeien in de tuin
).... auto voor de deur... wel de lusten van de stad, maar niet de lasten 
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
TheGirl
Welke lasten heeft de stad, naast junks en zwervers dan?Arike schreef:lekker dichtbij de stad wonen (met ruimte voor aardbeien in de tuin).... auto voor de deur... wel de lusten van de stad, maar niet de lasten