Post operatie fase

Plaats reactie
kmmy
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 mei 2012, 00:19
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door kmmy »

Wow dat is een tegenvaller. Ik heb de kaarten al gekocht :p
Maar concerrt duurt niet de hele dag he. Dat is alleen 's avonds. Dus dan even niet dilateren moet toch wel kunnen lijkt mij.

Ik ben nog positief dat ik de kracht ga vinden. :p Maar zal het poppodium even een mailtje sturen met de vraag of ze wat voor minder valide mensen hebben. Anders ga ik er wel in een rolstoel heen als ik echt nergens even kan zitten :p
Sabrina
Berichten: 293
Lid geworden op: 27 jun 2013, 22:38
Gender: Trans MtF
Locatie: Rotterdam

Re: Post operatie fase

Bericht door Sabrina »

Bedankt voor het delen van je ervaringen Leonie
leonie schreef:volgens het UZ gent , volgen de zenuwen die doorgesneden zijn andere wegen in je lichaam .
dat na 1 maand srs naar een concert te gaan waar je moet recht staan , zou ik ook best uit je hoofd zetten , je beseft toch dat een srs bij de zware operaties word gerekend , en het herstel 8 maand tot 1 jaar
Na hoeveel tijd denk je dat iemand weer aan het werk zou kunnen gaan? Ik denk niet dat een toekomstige werkgever er blij mee is als je lang uitgeschakeld bent terwijl je er nog niet zo lang werkt.
Afbeelding
kmmy
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 mei 2012, 00:19
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door kmmy »

Ik hoor allerlei soorten verhalen. Ik heb iemand gesproken in de wachtruimte van de endocrinoloog die de operatie had gehad en me vertelde dat ze na 2 weken weer aan het werk kon en na een maand ging volleyballen weer. Anderen zeggen dat 3 maanden nodig zijn voor herstel en nu hierboven 1 heel jaar.

Het zal me wat. Ik ga als ik het ziekenhuis ben gewoon stappen en achter de jongens aan :p ;-) trolololol
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door LisaM »

leonie schreef:volgens het UZ gent , volgen de zenuwen die doorgesneden zijn andere wegen in je lichaam .
Vertellen ze dat ook tegen dwarslaesie patiënten???
Als er nog andere zenuwbanen zijn kan ik het mij voorstellen, maar als er geen banen meer zijn: geen gevoel...
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door LisaM »

18 real life echte vagina's: Afbeelding. Met het achterliggende verhaal van de 18 betreffende studentes: http://www.mamamia.com.au/news/honi-soi ... mage-nsfw/
Estiek heb ik nooit belangrijk gevonden, en nu weet je waarom: het bestaat niet...
Laatst gewijzigd door LisaM op 23 aug 2013, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Simão
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal
Contacteer:

Re: Post operatie fase

Bericht door Simão »

leonie schreef:maar nu wel iets anders ;
het geluk dat je voelt na je operatie en je bent nog in het ziekenhuis is onbeschrijfelijk .
Dat had ik toen mijn baarmoeder er tig jaar geleden uit ging. Dat ding voelde zo on- eigen. Of ik een tennisbal in mijn buik had ofzo.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door LisaM »

leonie schreef:Na je srs ben je bijna volledig uitgeput , je energie is totaal weg , je kunt de eerste dagen amper op je benen staan .( allee bij mij toch )
Na 5 dagen in het ziekenhuis op hongermaaltijden geleefd te hebben , ging ik na ontslag uit het ziekenhuis voor 1 maand naar een rusthuis , het neerhof te brakel-elst in belgie , wel daar heb ik gegeten voor 3 . Het enige dat ik daar deed was me verzorgen , veel dilateren de eerste weken , veel slapen , rusten dus , en vooral eten , je bent al je krachten kwijt dus om terug kracht bij te krijgen moet je energie bijtanken , dus , veel eten , en vooral veel rusten , dus op je bed liggen .
Ik herken het mbt de energie, na een maand ben ik nog steeds een slappe dweil die ook gedurende de dag nog af en toe moet rusten.
Héél slim dat rusthuis, :wship: ,dat begint een beetje op Thailand te lijken. Nu nog de nazorg vanuit het ziekenhuis...
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Post operatie fase

Bericht door Freetouch »

LisaM schreef:18 real life echte vagina's: [ Afbeelding ]. Met het achterliggende verhaal van de 18 betreffende studentes: http://www.mamamia.com.au/news/honi-soi ... mage-nsfw/
Estiek heb ik nooit belangrijk gevonden, en nu weet je waarom: het bestaat niet...
weet je zeker dat dit geen post ops zijn???
“good enough”
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door LisaM »

thegirlinme schreef:
LisaM schreef:18 real life echte vagina's: [ Afbeelding ]. Met het achterliggende verhaal van de 18 betreffende studentes: http://www.mamamia.com.au/news/honi-soi ... mage-nsfw/
Estiek heb ik nooit belangrijk gevonden, en nu weet je waarom: het bestaat niet...
weet je zeker dat dit geen post ops zijn???
Sauna tijd! :D
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Post operatie fase

Bericht door Freetouch »

Ja peper het er maar lekker in lieverd!... ik moet nog ff tot mijn srs... tot die tijd geen sauna voor Melany... :cry: (buiten een prive sauna natuurlijk)
“good enough”
Plaats reactie