het ladies,
wat vinden jullie nu van jezelf wanneer je er als rouw bij loopt?
al dan niet constant of af en toe.
gewoon even je mening geven wanneer je jezelf in de spiegel ziet.
ik vind mezelf dan echt lekker.
groetjes vanessa
lekker uitzien
-
vanessa
lekker uitzien
Im just a girl like you
-
Anon20180501
Re: lekker uitzien
Hai Vanessa,
Als ik in de spiegel kijk zie ik niet helemaal wat anderen in en aan me zien. Tegen een kennis van mij waarmee ik geregeld op stap ga wordt vaak gezegd dat hij maar geboft heeft met zo'n mooie vrouw, of minder subtiel, hè, lekker wijffie heb je bij je.
Vol trots laat ik me dan meevoeren op de golven testosteron die op dat moment tegen de plinten op klotst maar ga overstag als ze te wild worden en laveer dan subtiel maar met grote spijt richting een positie achter slot en grendel waar ik stiekem ga zitten genieten van zoveel positieve aandacht. Later - als ik groot ben - speel ik het spelletje wel tot het eind mee.
Allemaal leuk maar het is zeker dat ik jou er lekkerder uit zal zien vinden dan mezelf in een spiegel.
Liefs Daniéla
Als ik in de spiegel kijk zie ik niet helemaal wat anderen in en aan me zien. Tegen een kennis van mij waarmee ik geregeld op stap ga wordt vaak gezegd dat hij maar geboft heeft met zo'n mooie vrouw, of minder subtiel, hè, lekker wijffie heb je bij je.
Vol trots laat ik me dan meevoeren op de golven testosteron die op dat moment tegen de plinten op klotst maar ga overstag als ze te wild worden en laveer dan subtiel maar met grote spijt richting een positie achter slot en grendel waar ik stiekem ga zitten genieten van zoveel positieve aandacht. Later - als ik groot ben - speel ik het spelletje wel tot het eind mee.
Allemaal leuk maar het is zeker dat ik jou er lekkerder uit zal zien vinden dan mezelf in een spiegel.
Liefs Daniéla
-
Fay
Momenteel niet bepaald, grote wallen, en een kapotgemaakt zelfbeeld, wellicht in de toekomst dat ik er anders tegenaan ga kijken, mooie fotos ten spijt, ik zie het nu niet iig
Fay
Fay
-
Freetouch
Foto...vanessa schreef:het ladies,
wat vinden jullie nu van jezelf wanneer je er als rouw bij loopt?
al dan niet constant of af en toe.
gewoon even je mening geven wanneer je jezelf in de spiegel ziet.
ik vind mezelf dan echt lekker.
groetjes vanessa
“good enough”
-
Fay
Zal ik eens wat aanzwengelen
Autogynephilia
Fay
Autogynephilia
Fay
-
TanteJuut
Als ik mezelf spontaan in een winkelruit zie dan denk ik altijd "valt best mee", maar meer ook niet. Daarvoor ben ik te lelijk en erger ik me teveel aan de gebreken (voorhoofd, kin, haar o.a.)
*spaart rustig verder voor FFS*
*spaart rustig verder voor FFS*
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
LauraB
Varieert enorm. De ene dag zie ik gewoon een hele mooie knappe vrouw terwijl ik de volgende dag iets heel anders zie. Dan vallen mij opeens allemaal details op die vaak geeneens echt aanwezig zijn.
-
Raisa
Pics or it didn't happen.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Nah, gepasseerd station. Die theorie (of iets wat er sterk op lijkt dan) had ik zelf ook bedacht toen ik een jaar of 17, 18 was om te verklaren wat er met me aan de hand was maar ik ben er snel van teruggekomen. Dat was dus voordat Blanchard er mee kwam.Fay schreef:Zal ik eens wat aanzwengelen
Autogynephilia
Fay
Oh, wacht.
Nee, ik zie ook nog steeds een dikke man in de spiegel. En ik ben niet eens dik meer.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
LauraB
Die theorie van Blanchard kan ik echt helemaal niets mee.
Daarnet dat ik bij de afwas in de spiegel keer zag ik mezelf als een mooie vrouw. Best raar omdat ik vandaag een pyjama dag heb. Objectief gezien moet er ik dus minder vrouwelijk en mooi uitzien dan gisteren. Terwijl ik gisteren, dat ik me wel geschoren en opgemaakt had, de ooooh zo verkeerde verhouding tussen jukbeen en kaak en de afschuwelijke baardschaduw die na het scheren nog een klein beetje te zien is. Die dingen vallen me vandaag dus weer helemaal niet op.
Daarnet dat ik bij de afwas in de spiegel keer zag ik mezelf als een mooie vrouw. Best raar omdat ik vandaag een pyjama dag heb. Objectief gezien moet er ik dus minder vrouwelijk en mooi uitzien dan gisteren. Terwijl ik gisteren, dat ik me wel geschoren en opgemaakt had, de ooooh zo verkeerde verhouding tussen jukbeen en kaak en de afschuwelijke baardschaduw die na het scheren nog een klein beetje te zien is. Die dingen vallen me vandaag dus weer helemaal niet op.