Drinks

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Drinks

Bericht door TheGirl »

What is your favorite drink

Mine would be

Afbeelding
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Drinks

Bericht door TheGirl »

Or something a cow made like a chocolate shake

Afbeelding
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Drinks

Bericht door Venka »

Ik ben op dat gebied heel saai en ik drink enkel thee of water.Elke avond om 19:00 uur vaste prik mijn thee momentje.

Afbeelding[/URL]
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Drinks

Bericht door Freetouch »

Ik drink eigenlijk alleen Groene ijs thee... soms ook wel eens een Moutain dew maar dan stuiter ik de hele nacht door...
Anders enkel water, maar nooit uit de kraan ivm de gifstoffen die in het kraanwater zitten...
“good enough”
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Drinks

Bericht door Venka »

Dat doe ik ook niet hoor - kraanwater - alleen bronwater maar dan wel van Evian.

Afbeelding
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Drinks

Bericht door Freetouch »

Hihi, ik kijk op de verpakking of het geschikt is voor pas geboren babies...
Dan blijven eigenlijk alleen Spa blauw, evian en Bar le Duc over....

Dus dat zijn mijn merken... overigens wel opvallend dat er zoveel verschil in smaak zit tussen de verschillende merken...

Ik hoor soms mensen zeggen aan water zit geen smaak... :?:
“good enough”
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Drinks

Bericht door Eva »

Zover ik weet komen Bar le Duc en Sourcy uit dezelfde waterlaag onder het gebied Lage Weide bij Utrecht als het kraanwater in die regio.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Drinks

Bericht door Barbarella »

Al die mythe's over water.

Dan kan je weer geen kraanwater drinken omdat de leidingen oud zijn of omdat het niet goed gezuiverd zou zijn. vervolgens is water uit plastic flessen weer niet goed, notabene omdat er xeno-oestrogenen in in het plastick zouden zitten en die zouden dan weer in het water komen. Of de mineralen in het mineraal water zijn weer niet goed voor je. En dan zijn er weer mensen die vinden dat je per etmaal twee liter water moet drinken en anderen die dat dan weer niet vinden. En koffie en thee zou je dan weer meer van gaan plassen dan je er van gedronken hebt en thee is alleen maar goed als het groene thee is.

Trouwens is het niet vreemd dat leidingwater , leidingwater heet terwijl bij de meeste bedrijven de leiding gekoeld water drinkt uit waterkoelingsinstalaties en het personeel leidingwater drinkt.

En dan die frisdranken, Dan is de suiker weer niet goed maar dan blijken de kunstmatige zoetstoffen toch echt weer heel erg slecht voor je te zijn. En die fris dranken zijn dan ook weer met water gemaakt dat niet klopt. Dus eigenlijk zijn die dranken helemaal niet fris maar juist onguur.

En vrouwen die likeurtjes drinken hebben een aanzienlijk groter kans op borstkanker zo blijkt uit onderzoek. maar die onderzoekers hebben leidingwater gedronken dus is dat onderzoek ook niet helemaal in de haak.

Je kan trouwens volgens sommigen beter ook niet uit blik drinken omdat het blik helemaal geen blik is aluminium en dat vreet je hersens op bovendien worden voor de producktie van een blikje fris duizenden liters water thermisch verontreinigd

En alle antidepresieva die we wegslikken zitten ook in het water en van al die dingen bijmekaar en doorelkaar gaan mensen dan dan dit soort dingen op het internet zetten.

Tis maar dat je weet!!!!

Levendula

PEE ES
Don't mess, met de Van der Waals krachten terwijl Venus in het huis van Auarius staat.
Na mij de zondvloed!
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Drinks

Bericht door Barbarella »

Maar serieus,

Een ijsthee van munt en zoethout is met warm weer echt heel lekker.

Levendula
Na mij de zondvloed!
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Drinks

Bericht door Freetouch »

Het gaat mij niet om mythes... Daar heb ik lang genoeg op gestudeerd... ;)

Het gaat mij maar om 2 stoffen die de waterzuiveringsbedrijven niet uit het water terugwin systeem gezuiverd kunnen krijgen...
Anticonceptie en anti depresiva...

Ik drink niet vaak uit een blikje (enkel in het vliegtuig)
Mijn ijs thee zit in kartonnen pakken, en mijn water ook....

Kraanwater komt uit de bovenste laag van het grondwater vermengd met water terugwin gebieden, en schoongemaakt rioolwater...

Bronwater komt uit de diepere lagen, waarbij het water in de loop van +/- 100 - 1000 jaar gefilterd is...
100 - 1000 jaar geleden was er nog geen anticonceptie of anti depresiva...

Vergiftigd worden we toch allemaal... maar daar waar ik dat tot een minimum kan beperken, doe ik dat...
Dus ja, ben Veggie... stom he!

X Melany
“good enough”
Plaats reactie