Wat is je laatste aankoop?
-
Venka
Re: Wat is je laatste aankoop?
lol de stang 
-
Freetouch
Whow wat zul jij gedweild hebben... wij hebben zo'n ouderwetse rubber trekker en vouwen er een dweil om...
We hadden ooit en mop op zo'n karretje... die was fijn, maar die hebben ze bij een inbraak gejat... (ja wie jat er nu een mop???)
Ik heb al jaren beloofd een nieuwe te kopen, maar vergeet het elke keer weer... totdat er gedweild moet worden, dan denk ik, oh ja, die moesten we ook nog kopen
We hadden ooit en mop op zo'n karretje... die was fijn, maar die hebben ze bij een inbraak gejat... (ja wie jat er nu een mop???)
Ik heb al jaren beloofd een nieuwe te kopen, maar vergeet het elke keer weer... totdat er gedweild moet worden, dan denk ik, oh ja, die moesten we ook nog kopen
“good enough”
-
EdwinJulian
Nieuwe schoenen en EIN-DE-LIJK een stoere nieuwe schoudertas!
Morgen met moeders een armband maken van oud tuigleer
Als ik nou nog ergens hoge donkerrode all stars kan vinden, ben ik helemaal een gelukkig mannetje :p
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina 
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Beschuit met muisjes!
Gewoon, omdat ik besloten heb dat het op mijn werk maar eens afgelopen moet zijn met het ge-hij en ge-hem. Tijd om vrouw en paard te noemen en mezelf als meisje te introduceren. Mijn inschatting is dat ik dat het beste met wat lawaai kan laten gebeuren...
Gewoon, omdat ik besloten heb dat het op mijn werk maar eens afgelopen moet zijn met het ge-hij en ge-hem. Tijd om vrouw en paard te noemen en mezelf als meisje te introduceren. Mijn inschatting is dat ik dat het beste met wat lawaai kan laten gebeuren...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Freetouch
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Het was een leuke bom! Doodeng, met trillende vingers heb ik het mailtje verstuurd dat ik om 3 uur vanmiddag wat te vertellen had, maar wat een succes. Had ik ook wel even nodig. Een heleboel positieve reacties gekregen, en tot nu toe heeft nog niemand me bij mijn oude naam genoemd
Schatten zijn het, het is dat ik beloofd heb niet meteen iedereen te gaan zoenen 
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Geweldig Emma! Proficiat!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Simão
Leuk Emma, dat het zo fijn ontvangen is, maar wat zie ik beschuit voor linkshandigen? Nooit geweten dat die moeite hadden met een gewoon rond beschuitje.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
-
Veronica
Gefeliciteerd Emma, erg leuk dat ze positief op hebben gereageerd.
Dus ik heb, nieuwe schoenen en een nieuwe shirt gekocht, het extra speciale eraan is dat ik voor het eerst helemaal alleen naar Amsterdam ging winkelen, flink gestrest maar uiteindelijk erg op mijn gemak
Dus ik heb, nieuwe schoenen en een nieuwe shirt gekocht, het extra speciale eraan is dat ik voor het eerst helemaal alleen naar Amsterdam ging winkelen, flink gestrest maar uiteindelijk erg op mijn gemak
-
LauraB
Van de week gekocht. Staan en zitten me goed. Ik dacht eerst dat ze echt te klein zouden zijn. Ze zijn maat 41 en ik kocht in mannenschoenen altijd rond maat 42 / 43. Mijn moeder wilde altijd maat 45/46 voor me kopen
als kleine meid liep ik altijd in te grote schoenen.