Wat vrouwen goed kunnen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Freetouch

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Freetouch »

Arike schreef:Gefeliciteerd, Melany!!

Pics??!!
(We zijn nu ff niet toevallig in de buurt namelijk ;-) )
Het is nu nog een digitale projectie, maar er word om de zoveel tijd een 3D print gemaakt, eerst elke maand, dan per kwartaal en dan eens per jaar...
Binnenkort komt de president de nieuwe aanwinsten van het Guggenheim bezichtigen, en heeft aangegeven ook mijn werkt te bewonderen en zijn bijdrage er aan te geven...
Dan mag ik er ook bij zijn en dan komen natuurlijk de foto's...

Nu is het enkel nog een digitale projectie... Overigens wist ik niet dat het Guggenheim in mijn werk geïnteresseerd was, ik kreeg het vorige week pas te horen dat ze het gekocht hadden en in de permanente digitale collectie gingen opnemen... Het mooie is dat op die afdeling eigenlijk alleen digitaal werk te zien is, echte bij dat van mij groeit een digitale boom in real! dus zal het zeker opvallen aldaar...
Ik ben er zelf nog niet geweest, dus kan alleen het concept laten zien, de echte versie heb ik nog niet eens zelf in het guggenheim gezien! Dus foto's komen later zodra ik er zelf ben geweest na de eerste 3D print... sorry :oops:
“good enough”
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Dwaallichtje schreef:Guggenheim NY? Daar ben ik wel eens geweest... Ik weet niet wat jij doet maar da's bepaald niet kinderachtig.
Nee is inderdaad niet kinderachtig erg leuk om je werk tussen al die grootheden te hebben! staat leuk op mijn CV! :o

Wat ik eigenlijk doe, ach ik ontwerp dingen, films, campagnes, enz. enz... Ik doe leuke dingen, en word er nog voor betaald ook! :P
Het is wel eens als volgt omschreven:
Our head of design is Impossible Brilliant Creative, The most rebellious director ever but we love her wild charismatic way of leadership..

Maar wat ik echt doe: ik ben altijd zoekende tot ik het gevonden heb, en dan zoek ik weer verder.... of te wel, al heel mijn leven ongelukkig omdat het nooit goed genoeg is :cry:
“good enough”
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Arike schreef:
thegirlinme schreef:
MichelleH schreef:Proficiat! Welk "filiaal" van het Guggenheim?
Het Guggenheim New York, USA
Ja, dat vermoedde ik al... en NY staat niet boven aan mijn lijstje US-steden...
Bij mij ook niet... ik ben heel vaak te vinden in San Fransisco, Las Vegas, Salt lake City, Orlando, Miami en natuurlijk Los Angles...
Maar mijn favoriete plek is toch echt wel de Bay area en Malibu Beach.... :wship:
“good enough”
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Raisa schreef:
Arike schreef:Gefeliciteerd, Melany!!

Pics??!!
Ook een pic van jezelf?
:lol: Zodra de President de nieuwe collectie komt bekijken zal ik wel in de diverse media verschijnen.. :oops:

Helup... wat moet ik dan wel niet aan???? Nu al in de stress...
Gewone foto's van mijzelf?? er staan er al een paar hier op het forum... maar word niet zo graag gefotografeerd...
“good enough”
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Arike schreef:
thegirlinme schreef: Kun je voorstellen... een Trans en de president??? :lol:
ja
Nou ik kan het me dus helemaal niet voorstellen... ben er best zenuwachtig voor.... stom het, normaal heb ik dat niet, maar nu wel... vooral omdat al die K.T media er bij zal zijn en me vast uitgebreid voor god weet wat zullen uitmaken in de media... :fpalm: stupid me!
Dat worden slapeloze nachten....
“good enough”
Arike

Bericht door Arike »

Hmmm ... ook de US president is gewoon een mens van vlees en bloed, nothing more, nothing less...

En de media, ach ja, in mijn studententijd genoeg zien langs komen... ik heb ook wel eens gesolliciteerd naar perswoordvoerder ... maar niet geworden en in mijn huidige functie hoort mediacontact er niet bij... ik zoek het ook niet op, maar soms doe je dingen in het leven waar het bijhoort... dat denk ik ook altijd als ik mijn oud-collega die nu minister is, weer eens op televisie zie
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Een hele bijzondere prestatie, Melany.
Gefeliciteerd!

Net als anderen kijk ook ik uit naar beeldmateriaal.

Liefs Daniéla
diederique

Bericht door diederique »

Wow,
Amazing,
Dutch Design in Optima Forma
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Venka

Bericht door Venka »

Leuk Melany,je hebt nog meer in je mars dan ik had verwacht.Moet ik je nu als een internationale kunstenares zien,ik ben verbaasd hoor.
Raisa

Bericht door Raisa »

Arike schreef:
thegirlinme schreef: Kun je voorstellen... een Trans en de president??? :lol:
ja
I see what you did there :D ;)